۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۳۴

وحیدی:

نخستين اولويت آموزش و پرورش بازگشايي با شکوه مدارس است

نخستين اولويت آموزش و پرورش بازگشايي با شکوه مدارس است

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل آموزش و پرورش خراسان شمالي گفت: بازگشايي با شکوه مدارس در مهرماه، نخستين اولويت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحيدي در نشست مشترك شوراي معاونين اداره كل و روساي آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق افزود: مراسم بازگشايي مدارس بايد به يك جشن ملي مبدل و اين مراسم مي بايست باشكوه و پر شور و نشاط در مدارس استان برگزار شود.

وي با بيان اينكه بازگشايي شكوهمند مدارس، نخستين اولويت آموزش و پرورش است تصريح كرد:‌جشن شكوفه ها ويژه دانش آموزان پايه اول ابتدايي و جشن غنچه ها  ویژه نوآموزان پيش دبستاني، روز ۳۱شهريور ماه با حضور 16هزار و 613 دانش آموز پايه اول ابتدايي برگزار مي شود.

وحيدي با اشاره به پايان طرح سنجش در خراسان شمالی تاكيد كرد: مديران باید با برنامه ريزي مناسب نسبت به جذب 100 درصدي دانش آموزان لازم التعليم در مدارس عادي و استثنايي اقدام كنند.

وي به طرح تعميق و تقويت فرهنگ نماز در مدارس اشاره کرد و افزود: شاداب سازي نمازخانه ها، برگزاري نماز در اول وقت و حضور معلمان و دانش آموزان در نماز مي بايست از ابتداي سال تحصيلي جاری مورد توجه قرار گيرد.

مدير كل آموزش و پرورش خراسان شمالی همچنين به ايمن سازي مسيرهاي تردد دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در اين راستا لازم است پليس راهور با همكاري شهرداري نسبت به خط كشي معابر و نصب تابلو در محل هاي عبور دانش آموزان اقدام كند.

وحيدي تصریح کرد:  باید نظارت مناسبي نيز بر توزيع كتب دوره اول و دوم متوسطه در استان صورت پذيرد و كتب ابتدايي نيز قبل از آغاز سال تحصيلي به دانش آموزان تحويل داده شود.

کد خبر 2131285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha