۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۷

 سخنگوی جبهه اصلاح طلبان :

راستگو باید پاسخگوی رفتارش در انتخابات شهرداری باشد

راستگو باید پاسخگوی رفتارش در انتخابات شهرداری باشد

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه راستگو برای رای به کاندیدای اصولگرایان در انتخاب شهردار باید پاسخگو باشد، گفت: طبعا وی در تصمیم گیری جمعی باید از برنامه و کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کرد و تعلق خاطر خودش را به برنامه های اصلاح طلبان نشان می داد.

مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح طلبان و دبیر کل حزب آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر در باره رای دیروز عضو اصلاح طلب شورای شهر به قالیباف گفت: هر فردی یک تعلق خاطر فردی و یک تعلق خاطر جمعی دارد که در حوزه سیاسی افراد را مشخص می کند، راستگو  به طور طبیعی و حزبی متعلق به حزب اصلاح طلبان بوده و در مواقع مختلف تصمیم گیری جمعی، باید از برنامه و کاندیدای خود حمایت می کرد.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با تاکید بر اینکه راستگو برای این کار خود باید در حزب کار پاسخگوی رفتارش باشد، افزود: طبعا وی در تصمیم گیری جمعی باید از برنامه و کاندیدای اصلاح طلبان حمایت می کرد .

 وی تاکید کرد: منش حزبی ایجاب می کند افرادی که در لیست های انتخاباتی و به صورت حزبی حضور دارند و به عبارتی در یک اجتماع بزرگتر اصولگرایی یا اصلاح طلبی قرار دارند از برنامه ها و افراد حزبی خود حمایت کنند.

سخنگوی جبهه اصلاح طلبان با بیان اینکه همین ایراد در مجلس هم دیده می شود و در مجلس نهم کسانی مانند زنگنه و نعمت‌زاده رای می آورند و افراد دیگری رای نمی آورند،گفت: نقص کارکردهای حزبی و جبهه ای این است که افراد پایبند به جبهه و فکر خودشان نبوده و تابع خرد جمعی شان حرکت نمی کنند.

کد خبر 2132198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha