۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۳۹

دانشور پس از ترک جلسه: راستگو ما را احمق فرض کرده است

دانشور پس از ترک جلسه: راستگو ما را احمق فرض کرده است

عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران هنگام سخنرانی راستگو جلسه را ترک کرد و در جمع خبرنگاران گفت: خانم راستگو ما را احمق فرض کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، فاطمه دانشور که هنگام سخنرانی الهه راستگو عضو دیگر اصلاح طلب و منشی شورای چهارم جلسه شورا را ترک کرده بود، در پاسخ به خبرنگار مهر در مورد دلیل این واکنش گفت: خانم راستگو ما را احمق فرض کرده است. این خانم در فراکسیون اصلاح طلبان دست روی قرآن گذاشت و قسم خورد که به محسن هاشمی رای می دهد و این اقدامش بی اخلاقی است. من کاری به این ندارم که به عنوان عضو شورای شهر چه تصمیماتی دارد ولی در موضوع حزبی این اقدامش بی اخلاقی محسوب می شود.

وی افزود: بروید ارتباط برادرانش را در پیمانکاری بیلبوردهای تبلیغاتی شهرداری با اقداماتش مقایسه کنید ببینید برادران وی در شهرداری چه قراردادهایی دارند. این خانم می گوید ما کار سیاسی را شروع کرده ایم در حالیکه کار سیاسی را خود قالیباف شروع کرد.

دانشور گفت: خانم راستگو در تمام جلسات فراکسیون دروغ گفت و از نظر سیاسی خیانت کرد. وی با لیست اصلاح طلبان وارد شورای شهر شد و حالا ما را احمق فرض کرده است.

کد خبر 2132624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha