۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۱

جلسه امروز شواری شهر؛

سخنرانی راستگو در صحن شورا / تعدادی از اصلاح طلبان صحن را ترک کردند

سخنرانی راستگو در صحن شورا / تعدادی از اصلاح طلبان صحن را ترک کردند

الهه راستگو منتخب اصلاح طلب شورای شهر تهران بعد از سخنرانی رئیس شورای شهر در مورد برخی واکنشها علیه خودش به دلیل رای دادن به شهردار فعلی تهران صحبت کرد. اما تعدادی از اعضای اصلاح طلب در واکنش به گفته های او جلسه را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، الهه راستگو  صبح سه شنبه و در جریان جلسه علنی امروز شورای شهر در صحن شورا خطاب به مردم تهران و اعضای شورای شهر گفت: بنده 32 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش، آموزش عالی فرهنگیان، مجلس، وزارت کار و مجمع تشخیص مصلحت دارم ولی به سبب رعایت اصول طبیعی مورد بی مهری برخی رسانه ها قرار گرفته ام.

وی افزود: فعلا سکوت می کنم و در صورت لزوم مسائل را بیان خواهم کرد. متاسفانه با جوسازیهای رخداده مورد تحقیر و توهین قرار گرفته ام. این در حالی است که من هیچگاه مصالح خود را بر مصالح مردم ترجیح ندادم. خود را اصلاح طلب می دانم و هستم ولی اصلاح طلبی یعنی اصلاح امور جامعه و من بر این اصول پایبندم.

منشی شورای شهر چهارم گفت: افرادی در مورد من اظهار نظر کردند که سابقه سیاسی ندارند، آنها می گفتند شورا جای سیاسی کاری نیست ولی آنقدر در سیاست فرو رفته اند که مسائل مردم را در حاشیه می بینند.

راستگو اظهار داشت: وظیفه من و همکارانم در مقابل مردم شریفی که به ما رای دادند، ایجاد فضایی آرام،‌ همراه با شادی و نشاط و بدور از تنش و سیاسی کاری برای فراهم کردن شرایط لازم برای زندگی سالم و رو به تعالی است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: من به عنوان نماینده منتخب مردم تهران، ری و شمیرانات، علیرغم احترامی که برای خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی قائل بوده و هستم و شناختی که از تخصص و تجارب آقای هاشمی داشتم و بررسی‌های همه جانبه و مقایسه سوابق، تجارب و برنامه‌های وی در مقایسه با قالیباف و با توجه به نیمه تمام بودن بعضی پروژه‌های شهری و هزینه‌های کلان اقتصادی که در این برهه از زمان برای مردم شهر تهران وجود دارد، به قالیباف رای دادم و امیدوارم عملکرد شایسته وی موجب خوشحالی و دلگرمی مردم شهرمان،‌ همکاران شورا و شهرداری تهران شود.

وی در عین حال تاکید کرد که برای خدمت رسانی بهتر به مردم، شهرداری نیازمند اصلاحاتی است و از رسانه‌ها خواست تا در مورد عملکرد اعضا منصفانه برخورد کنند.

سخنان راستگو موجب شد تا عبدالحسین مختاباد، حکیم پور، اسماعیل دوستی و فاطمه دانشور در حین این سخنرانی جلسه را ترک کنند.

کد خبر 2132611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha