۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۴۸

حواشی دیدار استقلال و ذوب‌آهن

اعتراضات شدید امیر قلعه‌نویی به داور مسابقه/ درگیری سینا عشوری و مهدی نظری

اعتراضات شدید امیر قلعه‌نویی به داور مسابقه/ درگیری سینا عشوری و مهدی نظری

اصفهان – خبرگزاری مهر: امیر قلعه‌نویی، سرمربی استقلال در دقایق پایانی دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان به شدت به داور مسابقه اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

پیش از آغاز این مسابقه حادثه تصادف اتوبوس جاده تهران قم از سوی باشگاه ذوب‌آهن و هیئت فوتبال اصفهان گرامی داشته شد و بنرهای ویژه این این حادثه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان نصب شده بود.

همچنین تصویر اکبر محمدی، مربی سابق تیم مس کرمان در ورزشگاه فولادشهر از سوی بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن گلباران شد.

با وجود اینکه بخش قابل توجهی از جایگاه تماشاگران تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اصفهان خالی بود، تماشاگران استقلال مجبور بودند برای تماشای بازی در چمن‌های ورزشگاه فولادشهر بنشینند. استقلالی‌ها جایگاه خود را پر کرده بودند و اضافه آنها در چمن‌های پشت دروازه جنوبی ورزشگاه فولادشهر نشسته بودند.

با وجود حساسیت این مسابقه برای دو تیم و زمان مناسب مسابقه تماشاگران استقبال چندانی از این بازی نکرده بودند و تنها کمتر از 6 هزار تماشاگر در ورزگشاه فولادشهر اصفهان حضور پیدا کردند.

مهدی رحمتی، دروازه‌بان استقلال در آغاز این بازی از سوی تماشاگران ذوب‌آهن به شدت مورد تشویق قرار گرفت.

درگیری‌های بین هیئت فوتبال اصفهان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان در این بازی نیز ادامه داشت و هر دو طرف باز هم تلاش می‌کردند که خود را به عنوان مسئول برگزاری بازی معرفی کنند، هرچند که برگزاری مسابقه طبق قانون بر عهده هیئت فوتبال استان بود.

کری‌خوانی استقلالی‌ها در آغاز مسابقه برای سپاهان شروع شده بود اما در ادامه و بعد از گل خوردن استقلال، این کری‌خوانی‌ها ادامه نیافت.

ذوب‌آهن بعد از گل دوم خود با انگیزه بیشتری مقابل استقلال بازی می‌کرد.

بازیکنان تیم استقلال در دقایق پایانی مسابقه به شدت نسبت به قضاوت داوران مسابقه اعتراض می‌کردند

اسماعیل فرهادی در دقیقه 67 مسابقه با ضربه چیپ توپ را از بالای سر دروازه‌بان استقلال توپ را به سمت دروازه استقلال فرستاد اما این توپ در شرایطی که می‌رفت وارد دروازه استقلال شود، از سوی بازیکنان تیم تهرانی از زمین به بیرون رفت.

درگیری شدید سینا عشوری و مهدی نظری در دقیقه 85 مسابقه باعث جنجال ورزشگاه فولادشهر می‌شود و در این صحنه عشوری به سمت مهدی نظری رفته و بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

امیر قلعه‌نویی در دقایق پایانی مسابقه به شدت نسبت به قضاوت داوران بازی اعتراض کرد اما داور این مسابقه توجهی به این مسئله از خود نشان نداد.

کریم بوستانی در دقیقه 85 مسابقه به دلیل اعتراض به داوری از نیمکت تیم استقلال اخراج شد.

این بازی با پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

کد خبر 2134424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha