۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۴۷

مجید صالح:

شرایط ما مثل سال گذشته است/ مقابل بوریرام به گل نخوردن فکر می‌کنیم

شرایط ما مثل سال گذشته است/ مقابل بوریرام به گل نخوردن فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به وضعیت این تیم در هفته‌‌ای اخیر تاکید کرد: سال گذشته تا اینجای کار 16 امتیاز داشتیم و در نهایت قهرمان شدیم و حالا هم یک امتیاز از ما کسر نمی‌شد مثل سال قبل بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید صالح که بعد از دیدار با خانواده‌اش در امریکا به تهران برگشت در خصوص شرایط فعلی این تیم پیش از سفر به تایلند اظهار داشت: به نظرم فشار مسابقات روی عملکرد استقلال تاثیر داشته و اگر با تعویق بازی ما مقابل ذوب‌آهن موافقت می‌شد شرایط تیمی ما الان برای سفر به تایلند خیلی بهتر ‌بود.

وی ادامه داد: با نگاهی که به نتایج تیم در فصل گذشته داشتم، دیدم اگر کسر امتیاز از تیم ما صورت نمی‌گرفت شرایط فعلی‌مان با سال قبل کاملا مطابقت داشت. سال گذشته که قهرمان شدیم، مثل الان تا پایان هفته نهم، 16 امتیاز داشتیم و الان با کسر امتیاز 15 امتیازی هستیم. این نشان می‌دهد که الان هم شرایط بدی نداریم و راه ‌قهرمانی برایمان باز است.

وی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال عنوان کرد: برای بازی با تایلند کاری به مسائل داخلی نداریم. امیر قلعه‌نویی مربی کاربلدی است و می‌داند که چطور تیمش را تا پیش از این بازی به لحاظ مسائل روانی آماده کند.

مربی استقلال در پایان با اشاره به دیدار حساس استقلال مقابل بوریرام، گفت: در بازی مقابل بوریرام هدف اول ما گل نخوردن است با توجه به اینکه در بازی رفت به پیروزی رسیده‌ایم. با وجود این با توجه به اینکه حریف هم می‌خواهد تا در این بازی گلزنی کند، روی ضدحملات برنامه خواهیم داشت. اگرچه که به نظرم مهمترین عاملی که استقلال باید در تایلند با آن مبارزه کند، شرایط جوی است که ممکن است دردسرساز شود.

کد خبر 2134718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha