۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۶:۱۱

اخبار باشگاه ذوب‌آهن اصفهان؛

سپاهان انتصاب آذری را تبریک گفت/ تجدید میثاق مدیرعامل جدید با شهدا

سپاهان انتصاب آذری را تبریک گفت/ تجدید میثاق مدیرعامل جدید با شهدا

باشگاه سپاهان اصفهان در اطلاعیه‌ای انتصاب سعید آذری به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در اطلاعیه باشگاه سپاهان اصفهان آمده است: باشگاه سپاهان ضمن سپاس از زحمات خسرو ابراهیمی در باشگاه ذوب‌آهن و آرزوی موفقیت برای وی، انتصاب سعید آذری به عنوان مدیر عامل این باشگاه موفق اصفهانی را تبریک می‌گوید.

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در گلستان شهدای اصفهان با آرمان‌های انقلاب و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کرد.

سعید آذری که دوشنبه شب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن بار دیگر سکان مدیریت این باشگاه را در دست گرفت، در نخستین اقدام خود با حضور در گلستان شهدای اصفهان با شهدای انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کرد.

مدیرعامل جدید باشگاه ذوب‌آهن به همراه مدیران و پرسنل این باشگاه در راستای ولایت مداری و ارج نهادن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران، ابتدا بر سر مزار شریف آیت‌الله شمس آبادی، آیت‌الله اشرفی اصفهانی و آیت‌الله طاهری اصفهانی حضور یافتند و پس از آن با حضور بر سر مزار سردار شهید حاج حسین خرازی، سردار شهید احمد کاظمی و سردار شهید حجت‌الاسلام ردانی‌پور با قرائت فاتحه و گل افشانی با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

طبق اعلام سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، سعید آذری پس از آن با حضور در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، فعالیت خود را به عنوان مدیر عامل این باشگاه آغاز کرد.

کد خبر 2137560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha