۳۰ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۷

شادماني مطرح كرد:

برنامه هاي هفته دفاع مقدس مطابق انتظارات جامعه نيست/ مدیران کارهای ماندگار انجام دهند

 برنامه هاي هفته دفاع مقدس مطابق انتظارات جامعه  نيست/ مدیران کارهای ماندگار انجام دهند

همدان - خبرگزاري مهر: معاون عمليات ستاد كل نیروهای مسلح گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس مطابق انتظارات جامعه نيست.

سردار علي شادماني در حاشیه پرده برداری از یادکان شهید گمنام شهر مریانج در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برحق بودن مبارزه با تروريست ها در سوريه، عنوان كرد: دشمن تصور نمی‌کرد، قدرتي به نام مقاومت در اين كشور وجود داشته باشد كه نه تنها زمان جنگ را طولاني كند بلكه تروريست ها را نيز از بين ببرد كه اين امر باعث شد قدرت‌هایی كه پنهاني از تروريست ها حمايت می‌کردند اكنون آشكار به حمايت از آنان پرداختند.

استكبار جهاني در حال انجام آخرين سرمايه گذاری‌های خود در سوريه است

وي ادامه داد: استكبار جهاني در حال انجام آخرين سرمايه گذاری‌های خود در سوريه است.

معاون عمليات ستاد كل نیروهای مسلح در مورد خلع سلاح شيميايي سوريه نيز، اذعان داشت: تجهيزات غير متعارف بايد در همه جا جمع آوري شود و سوريه خود پيشقدم اين كار شده است.

شادماني گفت: بايد با نگاه عمیق به اين موضوع نگاه كرد، چرا كه پیامی براي دنياي ظالم دارد كه ضرادخانه‌های خود را نگه داشته اند و از كشورهايي چون ايران و سوريه ايراد می‌گیرند.

قدرت هاي حامي سوريه با مديريت اين حركت را به مقصد درست ببرد

وي با مثبت برشمردن اين اقدام كشور سوريه،گفت: قدرت‌هایی كه حامي سوريه هستند از جمله جمهوري اسلامي با مديريت اين حركت را به مقصد درست ببرد، نبايد صفت خلع سلاح را در اين مورد به كار برد با تعامل با جهان همه بايد به سمت برچيدن سلاح هاي غير متعارف بروند.

عاون عمليات ستاد كل نیروهای مسلح اظهار داشت: برنامه‌هایی كه براي هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود بايد براي تشريح ابعاد دفاع ملت هدف گذاري شود.

وي با اشاره به اينكه بايد به گونه ای اين برنامه ها اجرا شود كه براي آناني كه جنگ را ندیده‌اند نيز قابل درك باشد، اذعان داشت: بايد حوادث جنگ تبيين شده و كامل بازگو شود.

شادماني اذعان داشت: جنگ تحميلي داراي ابعاد گوناگوني بود كه با حضور عموم مردم ايران انجام شد و رهبري آن بر عهده ولي فقيه زمان امام خميني (ره) قرار داشت.

وي با اشاره به هوشياري و آگاهي ملت ايران، بيان داشت: كارنامه جنگ تحميلي درخشان و پايدار است و مانند حادثه كربلا از ذهن ها پاك نمي شود.

معاون عمليات ستاد كل نیروهای مسلح با اشاره به لزوم زنده نگه داشتن نام و ياد شهداي هشت سال جنگ تحميلي، ادامه داد: ابعاد مختلف جنگ تحميلي در يادواره ها تشريح شده و نقش جانبازان وايثارگران كه از روي اخلاص از آرمان هاي انقلاب دفاع كردند برجسته شده و در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه شد.

برنامه هاي هفته دفاع مقدس مطابق انتظارات جامعه اسلامي نيست

شادماني در خصوص سطحي بودن برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان كرد: برنامه هاي هفته دفاع مقدس مطابق انتظارات جامعه اسلامي نيست و مديران با استفاده از افراد خلاق، كارهاي ماندگار انجام دهند.

وي در پايان عنوان كرد: كار تكراري خسته كننده خواهد بود و هدفمند نيست و بايد برنامه ها متنوع باشد و ابعاد مختلف را در بر گيرد، بايد فكر كرد و تنها الگو برداري نكرد.

کد خبر 2139073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha