۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۵۹

جام جهانی فوتبال ساحلی - تاهیتی؛

اسپانیا و آرژانتین با برد شروع کردند/ برتری جزایر سلیمان مقابل هلند

اسپانیا و آرژانتین با برد شروع کردند/ برتری جزایر سلیمان مقابل هلند

تیم‌های ملی اسپانیا و آرژانتین در روز دوم مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند. در این روز برد تیم جزایر سلیمان برابر هلند و تاهیتی مقابل امارات نیز جالب توجه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی امروز جمعه برگزار شد که طی آن تیم‌های اسپانیا، تاهیتی، آرژانتین و جزایر سلیمان برابر حریفان خود به برتری دست یافتند.

در گروه A این رقابتها دو بازی برگزار شد که طی آن در یکی از این دیدارها تیم ملی اسپانیا با حساب 5 بر 4 از سد آمریکا گذشت. ماتادورها در وقت اول بازی نتیجه را 2 بر یک واگذار کردند و پس از تساوی یک بر یک در وقت دوم توانستند در زمان سوم دیدار تیم امریکا را 3 بر یک پشت سر بگذارند به در نهایت این بازی را با برتری 5 بر 4 به پایان برسانند.

در دیگر این گروه تیم تاهیتی میزبان مسابقات برابر امارات، دیگر نماینده آسیا در این تورنمنت قرار گرفت که این دیدار را با حساب 3 بر 2 به سود خود خاتمه داد.

اما در گروه B تیم ملی آرژانتین مقابل السالوادور کار سختی نداشت و این تیم را با حساب 4 بر یک پشت سر گذاشت. در این گروه یک اتفاق جالب توجه رخ داد که طی آن تیم جزایر سلیمان برابر هلند با دو گل به برتری دست یافت.

برنامه روز سوم از رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی 2013 - تاهیتی به شرح زیر است:
گروه C:
* ایران - سنگال
* اوکراین - برزیل

گروه D:
* ژاپن - پاراگوئه
* ساحل عاج - روسیه

کد خبر 2139093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha