۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۳۱

جام جهانی فوتبال ساحلی - تاهیتی/

اکبری: گل دوم برزیل شیرازه ما را از هم پاشید/ مقابل سنگال پیروز می‌شویم

اکبری: گل دوم برزیل شیرازه ما را از هم پاشید/ مقابل سنگال پیروز می‌شویم

جوان‌ترین بازیکن تیم فوتبال ساحلی ایران با بیان اینکه دریافت دومین گل مقابل برزیل شیرازه تیم را از هم پاشید، گفت: ما می‌توانیم فردا تیم سنگال را شکست بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اکبری در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برابر برزیل در نخستین بازی در رقابتهای جام جهانی فوتبال ساحلی ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بازی با برزیل دیدار خوبی بود. گلی که ابتدای بازی دریافت کردیم، باعث شد تا کمی به خودمان بیاییم و نتیجه را جبران کنیم.

وی افزود: نیمه اول ما بر بازی تسلط کامل داشتیم و تمام تمرکز تیم بر این بود که مرتکب اشتباه نشویم اما وقتی در نیمه دوم گل دوم را خوردیم شیرازه تیم از هم پاشید و ساماندهی تیم دچار مشکل شد. به هر حال تیم برزیل قدرتمند ترین تیم جهان است و شاید بازی خوبمان در دوازده دقیقه اول باعث شد تا این موضوع را فراموش کنیم.

جوانترین بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ادامه داد: اولین گل من در مسابقات جام جهانی در دیدار با برزیل به ثمر رسید. آرزوی هر بازیکنی زدن گل برای کشورش و به خصوص در مسابقات جام جهانی است. زدن گل به پرافتخارترین تیم جهان احساس خوبی دارد اما اگر باعث برد تیم می‌شد خوشحالی زیادی برایم داشت.

اکبری با بیان اینکه هدف اصلی ما در دیدار با همه تیم‌ها کسب سه امتیاز است، تصریح کرد: اینکه تیم مقابل در چه سطحی بازی قرار دارد هیچ اهمیتی ندارد. مقابل برزیل هم همین انگیزه را داشتیم که متاسفانه شرایط جور دیگری رغم خورد. بازی بعدی ما با سنگال خواهد بود. سنگال تیم خوب و قهرمان آفریقا است. بازی سنگال-اوکراین را از نزدیک در ورزشگاه دیدیم و شرایط هردو تیم توسط مربیان آنالیز و در جلسات به ما گفته شده است.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، همچنین خاطرنشان کرد: به نظرم سه امتیاز بازی فردا را می‌گیریم. برای ما حکم فینال را دارد چرا که بازی رو در رو و تفاضل گل تعیین کننده است و اگر با بیش از 2 گل پیروز شویم  و در مقابل اوکراین هم پر قدرت ظاهر می‌شویم.

جوانترین بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در پایان درباره میزبانی تاهیتی گفت: میزبانی تاهیتی با توجه به بضاعتی که دارد، بسیار خوب است. البته مشکلاتی از نظر تغذیه و تفاوت عادت غذایی وجود دارد که مشکل خاصی ایجاد نکرده است. شرایط آب و هوا هم بسیار خوب است. به اعتقادم از گروهمان صعود می‌کنیم و با ارائه بازی‌های خوب هم از تلاش‌های 2 سال اخیر دپارتمان فوتبال ساحلی تشکر خواهیم کرد و هم جواب زحمات خود را خواهیم گرفت.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در اولین مسابقه خود در رقابت‌های جام جهانی تاهیتی مقابل برزیل شکست خورد. تیم ملی ایران فردا شنبه در دومین دیدار خود به مصاف سنگال خواهد رفت.

کد خبر 2139204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha