۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۳

به مناسبت هفته گردشگری؛

گردشگران خارجی در مرزهای کرمانشاه مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند

گردشگران خارجی در مرزهای کرمانشاه مورد استقبال مسئولین قرار گرفتند

قصر شیرین - خبرگزاری مهر: مسئولین شهرستان قصر شیرین در مرز خسروی به مناسبت هفته گردشگری به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی رفتند.

 به گزارش خبرنگار مهر، در این استقبال که صبح امروز به مناسبت هفته گردشگری انجام می شد، مسئولین لشکری و کشوری شهرستان قصر شیرین حضور داشتند و با اهدای شاخه های گل و پکیج های تبلیغاتی و گردشگری استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین به گردشگران خارجی ورود آنها را به استان کرمانشاه و شهرستان قصر شیرین خوش آمد گفتند.

یکی از گردشگرانی که در بدو ورود خود با این مراسم رو به رو شده بود در حاشیه این آئین به خبرنگار مهر گفت این اولین بار نیست که به ایران می آید ولی برای اولین بار است که مورد استقبال مسئولین قرارگرفته است که از این موضوع احساس خوش آیندی دارد.

این گردشگر کرد زبان که خود را محمود عباسی معرفی کرد اظهار داشت: استان کرمانشاه جاذبه های گردشگری دل انگیزی دارد و من که بیشتر برای تجارت و سر زدن به اقوامم به ایران می آیم همیشه اگر فرصتی دست دهد از اماکن دیدنی و باستانی این استان دیدن می کنم.

گفتنی است مرزهای رسمی پرویزخان و خسروی در شهرستان قصرشیرین سالانه محل تردد مسافران و گرشگرانی است که به ایران سفر می کنند و یا از ایران عازم عراق می شوند.

کد خبر 2145410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha