۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸

پنجعلی در گفتگو با مهر:

کسر امتیاز پرسپولیس انحراف افکار عمومی است/ فدراسیون نمی‌تواند با فساد مبارزه کند

کسر امتیاز پرسپولیس انحراف افکار عمومی است/ فدراسیون نمی‌تواند با فساد مبارزه کند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است کسر امتیاز از این تیم تلاشی است برای انحراف افکار عمومی از ماجرای فساد و تبانی در فوتبال ایران. او می‌گوید احتمالا بخشی از این فساد در داخل فدراسیون حمایت می‌شود.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص کسر امتیاز پرسپولیس اظهار داشت: شرایط پرسپولیس هر بازی بهتر می‌شود ولی از طرف دیگر برایمان حاشیه درست می‌کنند. دعوا هم سر این است که از پرسپولیس امتیاز کم کنند. آیا واقعا این تصمیم واجب‌تر از مبارزه با فساد در فوتبال است؟ به نظرم از پرسپولیس امتیاز کم کردند تا افکار عمومی را از زد و بند در فوتبال و فساد جاری در آن منحرف کنند.

وی افزود: واقعا هیچ  عزمی برای برخورد با فساد از داخل فدراسیون وجود ندارد. باید با این قبیل مسائل با قدرت و جدیت برخورد کرد ولی متاسفانه چنین چیزی نیست و فوتبال از  وجود فساد رنج می‌برد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که "آیا این به معنای این است که افرادی از داخل فدراسیون در بحث فساد دست دارند"؟ تاکید کرد: به هر حال فساد در فوتبال شخصی نیست. به نظرم این مسائل شبکه‌ای است. چند سال است که همه می‌دانند فوتبال دچار فساد شده ولی هیچ کس قدرت برخورد را ندارد. واقعا خوشحال می‌شویم اگر به این تشکیلات رسیدگی کنند، با فساد بجنگند و توانایی حذف آنرا داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و کمیته انضباطی توانایی برخورد با این قضیه را ندارد. همان بهتر که مراجع و نهادهای بالاتر برای حل فساد وارد کار شوند.

پنجعلی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا این فساد از داخل فدراسیون فوتبال حمایت می‌شود یا خیر، تصریح کرد: این احساسی است که مردم دارند. اینکه فساد از جایی حمایت می‌شود. احتمالا بخشی از آن از فدراسیون حمایت می‌شود.

کد خبر 2161279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha