۶ آبان ۱۳۹۲، ۹:۵۶

«آب نبات» داشته باشم بهتر می‌خوانم

«آب نبات» داشته باشم بهتر می‌خوانم

«آب نبات» نخستین جلد از مجموعه «خودم می‌خوانم» با هدف ترویج کتاب‌خوانی، افزایش لذت خواندن و ایجاد عادت به مطالعه در کودکان از سوی نشر افق منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، هدف از انتشار مجموعه کتاب‌های «خودم می‌خوانم» ترویج کتاب‌خوانی، افزایش لذت خواندن و ایجاد عادت به مطالعه در کودکان است. نوسوادان کلاس اول، به تدریج که خواندن را می‌آموزند و با شکل حروف و صداها و کلمه‌ها آشنا می‌شوند؛ خواهند توانست نوشته‌های ساده غیردرسی را هم بدون کمک گرفتن از دیگران بخوانند.

در همه جای دنیا، ترویج خواندن، ایجاد عادت به مطالعه و مهارت در آن از ضروریات تعلیم و تربیت در دوره آموزش ابتدایی است. کودک تنها با کسب مهارت کافی در خواندن است که از مطالعه لذت خواهد برد و «آب نبات» از مجموعه «خودم می‌خوانم» نوعی فارسی آموز برای کلاس اولی‌هاست.

در تهیه و تدوین این مجموعه، جمعی از چهره‌های آموزش ابتدایی، ادبیات، تصویرگری و مدیریت هنری در حوزه کودک، مشارکت و همفکری کرده‌اند. در تدوین جلد نخست این مجموعه با عنوان «آب نبات»، شکوه قاسم‌نیا، عبدالرحمن صفاپور و سحر حقگو به عنوان تصویر نقش داشته‌اند.

«آب نبات» از مجموعه «خودم می‌خوانم» را کتاب‌های فندق(واحد کودک موسسه نشر افق) در 5000 نسخه و به قیمت 3000 تومان منتشر کرده است.

کد خبر 2163861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha