مجموعه سه جلدی "زیر و بم داستان" حسین حداد رونمایی شد

مجموعه سه جلدی "زیر و بم داستان" حسین حداد رونمایی شد

مجموعه سه جلدی "زیر و بم داستان" اثر مرحوم حسین حداد در مراسمی با حضور رئیس حوزه هنری و جمعی از نویسندگان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از مجموعه سه جلدی "زیر و بم داستان" عصر امروز شنبه 9 آذر با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد حسنی مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان و همچنین خانواده مرحوم حسین حداد نویسنده این کتاب در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم چهره هایی مانند رضا امیرخانی، جواد محقق، محمدعلی گودینی، احمد دهقان، احمد عرب لو، علیرضا قزوه، محمد حنیف و مصطفی و مجتبی رحماندوست حضور داشتند.

در این برنامه محمدحسنی مدیرعامل بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان درباره ویژه گی های مرحوم حسین حداد و نیز اثر پژوهشی او "زیر و بم داستان" سخن گفت: همچنین رضا امیرخانی نویسنده، در این مراسم خاطره ای آخرین روزهای حیات مرحوم حداد نقل کرد و از وی به عنوان یکی از پژوهشگران متعهد در زمینه ادبیات داستانی نام برد.

همچنین مجبتی رحماندوست عضو هیات امنای بنیاد ادبیات داستانی ایرانیان برخی شاخصه های کتاب مرحوم حداد را برشمرد. وی که بیشتر در بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی نیز مسئولیت داشته است بیان داشت: مرحوم حداد در دفاع مقدس حضور داشت و به احتمال بسیار زیاد شیمیایی شده بود و به نظرم می آید که نحوه درگذشت او هم شهادت گونه باشد.

همچنین محسن مومنی شریف رئیس هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سخنانی ضمن نقل خاطره ای مشترک با او و رضا امیرخانی در آخرین روزهای حیات حداد در شیراز، کتاب سه جلدی "زیر و بم داستان" را اثری مفید و مهم در زمینه ادبیات داستانی ارزیابی کرد.

در پایان این برنامه ضمن رونمایی از کتاب "زیر و بم داستان"، از خانواده مرحوم حسین حداد با اهدای لوح های سپاس و جوایز نقدی و نیز یک تابلو فرش نفیس قدردانی شد.

 

گزارش تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

کد خبر 2185903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha