۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۵

با تصویب هیئت دولت/

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان شد/ سوابق استاندار جدید بزرگترین استان کشور

علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان  شد/ سوابق استاندار جدید بزرگترین استان کشور

پس از گذشت روزها گمانه زنی در خصوص انتخاب استاندار بزرگترین استان کشور در نهایت دقایقی قبل هیئت دولت به علیرضا رزم حسینی به عنوان استاندار کرمان رای داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از گذشت بیش از 100 روز از روی کار آمدن دولت یازدهم در نهایت استاندار کرمان عصر امروز به هیئت دولت معرفی شد و اعضای این هیئت به استاندار مورد نظر وزارت کشور رای مثبت داد.

علیرضا رزم حسینی یکی از معدود استانداران بومی کرمان است که بر مستند مدیریت استان کرمان تکیه می زند.

وی متولد شهر کرمان و فارغ التحصیل مدیریت اقتصاد از دانشگاه شهید باهنر کرمان می باشد، رزم حسینی طی سالهای ابتدایی انقلاب و در طول دفاع مقدس حضور بسیار پررنگ در این عرصه به خصوص در کنار سردار حاج قاسم سلیمانی داشته است و پس از دفاع مقدس نیز اقدام به پایه گذاری بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس کرده است.

وی همچنین مشاور اقتصادی بنیاد مستضعفان بوده و پس از آن نیز در بخش خصوصی به فعالیتهای اقتصادی مشغول بوده است و نکته قابل توجه اینکه وی از نخبه های اقتصادی کشور محسوب می شود و در اکثر شرکتهایی که حضور داشته است بسیار موفق حاضر شده است.

رزم حسینی یکی از نیرویهای ولایتمدار و انقلابی و همچنین از فعالان و نخبه های اقتصادی کشور و از حامیان دولت تدبیر و امید است و مورد موافق گروههای مختلف سیاسی نیز محسوب می شود و در زمینه مدیریت تخصص دارد.

بخشی از فعالیتهای وی در بخش خصوصی نیز اینگونه است؛ عضویت در هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان، مدیر عاملی و ریاست هیأت مدیره مجتمع صنعتی کرمان، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کرمان، مشاور بازرگانی بنیاد مستضعفان و جانبازان، ریاست هیأت مدیره شرکت صنایع فلزی آلیاژکاران دوهزار، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم (ویرجین ایلند)، مدیر عاملی شرکت تکنوپروم جنرال تریدینگ، مدیر عاملی شرکت ماشین آلات راهسازی کاترپیلار، نایب رئیسی انجمن تولید کنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات ساختمانی و معدنی کشور و ریاست مجمع شرکت آستانه ریل جهت انجام پروژه‌های ریلی در مناطق مختلف کشور.

خاندان رزم حسینی جزو خانواده های متدین و مشهور کرمانی محسوب می شود.

 

کد خبر 2186697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha