۱۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

رزم‌حسینی در گفتگو با مهر:

مردم برای بهتر ساختن کرمان آماده شوند/ هدفم توسعه به دور از سیاست‌زدگی است

مردم برای بهتر ساختن کرمان آماده شوند/ هدفم توسعه به دور از سیاست‌زدگی است

کرمان - خبرگزاری مهر: استاندار کرمان با اشاره به رویکردهای اقتصادی دولت گفت: هدف من و مجموعه مدیران استان حرکت رو به جلو و توسعه و پیشرفت استان به دور از هر گونه سیاست زدگی است.

علیرضا رزم حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: استان کرمان استانی بزرگ مملو از ثروت‌های خدادادی است و دولت تدبیر و امید نیز بر نقش مهم اقتصادی استان کرمان در رفع نیازهای کشور و توسعه اقتصادی و خودکفایی کشور تاکید دارد.

وی افزود: پیامم به مردم کرمان این است که من تنها برای خدمتگذاری به کرمانیان و توسعه استان این مسئولیت را به عهده گرفته‌ام و در این مسیر تلاش می‌کنم و در این مسیر از مردم هم می خواهم همچون گذشته با مسئولان همکاری کنند.

رزم‌حسینی بار دیگر تاکید کرد که در مسیر توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان کرمان گام برمی داریم و از سیاستزدگی پرهیز می‌کنیم.

استاندار کرمان افزود: فضای سیاسی استان کرمان در به تبعیت از سیاست دولت باید آرام و همراه با آرامش و همدلی باشد و در این مسیر  استان توسعه می یابد.

مقاوم عالی دولت در استان کرمان افزود: به این منظور از نیروهای متخصص و دلسوز استان از طیفهای سیاسی بهره می گیرم اما با هر گونه سیاست زدگی مخالف هستم.

وی گفت: همه را به همدلی و وحدت دعوت می‌کنیم و به این نکته تاکید دارم که برای توسعه استان کرمان و نیروهایی که در این مسیر بتوانند کمک کنند بهره می‌بریم.

کد خبر 2187214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha