انتشار و تجدید چاپ 4 کتاب از مجموعه «شعر معاصر»

انتشار و تجدید چاپ 4 کتاب از مجموعه «شعر معاصر»

انتشارات بوتیمار 3 مجموعه شعر جدید و یک مجموعه شعر تجدید چاپی را از دوره دوم مجموعه «شعر معاصر» منتشر و وارد بازار نشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «پیراهنی جز صدای تو بر تن نمی‌کنم» عنوان یکی از این کتاب‌هاست که سومین عنوان از دومین سری مجموعه شعر معاصر است. این کتاب که سروده مریم اسحاقی است، که 66 قطعه شعر سپید را در بر می‌گیرد.

این کتاب با 80 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 4 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

کتاب دیگری که به تازگی منتشر شده است، چهارمین عنوان از مجموعه کتاب‌های مذکور است که توسط انتشارات بوتیمار چاپ می‌شود. این کتاب که «ضمایر متناوب» نام دارد، سروده آنا شکر‌الهی است و 58 قطعه شعر را شامل می‌شود. اشعار این کتاب تا شعر چهل و ششم، با شماره نامگذاری شده‌اند و اسامی باقی اشعار عبارت‌ است از: ضمایر متناوب، اداتِ ادات، شیرخواره‌ گی، شبنم، کاملا دونیم شده، شعبده، کلاژیر، در کسوت یک پارچه، وقتی تویی، هشت یا حتی عکس هشت، میراث گرم و گرده‌افشانی.

این کتاب با 77 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 4 هزار و 700 تومان منتشر شده است.

«صرف نسکافه در مجلس ترحیم اسب» سروده طیبه شنبه‌زاده عنوان دیگر کتابی است که به تازگی چاپ شده است. این کتاب، هفتمین عنوان از دوره دوم مجموعه شعر معاصر است و 20 قطعه شعر سپید را شامل می‌شود که اسامی‌‌شان به ترتیب عبارت‌ است از: نفتالین، زمانی برای مستی اسب‌ها، دلتنگی‌های نقاش خیابان چهل و هشتم، عینک طبی، نفس مسیحا، آفریقا، پس آهسته باش با پلنگ، خیابان وطن، پل استر، زنگ شیمی، جنگ جهانی، عطر لباس‌های لیلی، فرو ریختن دکل‌های برق، والنتاین، هوش نفتی، اسب تازی، عروسی خون، هشت شهریور، خون یحیای سهروردی و مریخ.

این کتاب با 57 صفحه، شمارگان هزار نسخه و قیمت 3 هزار و 800 تومان منتشر شده است.

دهمین عنوان از دوره دوم شعر معاصر با عنوان «از کلید تا آخر + تر» هم به تازگی به چاپ دوم رسیده است. این کتاب شامل دو بخش است که بخش اول، «از کلید تا آخر + تر» و بخش دوم، «گشودن پهلوی ریخت» نام دارد. اشعار بخش اول کتاب، به ترتیب عبارت‌اند از: کلید، از همیشه‌ها، فسیل، اپیزودهای رنگ، کبوتر گچ، انتظار، مهمان‌ ناخوانده، عاشقانه، اندیشه‌های زوال، پرنده‌های برزخی- یک شعر ناتمام، قارچ خیابان، مجلس آخر، من مثل عارف‌ها، شرح آن وقتی به سمت تو آمده می‌رمانی، شرح آن واقعه - که زمین شور...، در هفت قطعه بی‌کتاب، سامان جنگلی، عارفانه‌های یک سرباز، برخورد یک شعر عارفانه با قطار تهران مشهد، تاریخ معتبر، دو گانه بالا رونده از یک تجربه رمانتیک، بسته، جیغ، از بز و پرنده ... تا خدا، حرف حساب دیوانه، عجیب‌الخلقه‌ای از تو رویایی از گاو سبز می‌بیند، سگ زدن مارچه جیانی، عاشورایی، شرح آن که ما    فاصله داریم و همه عشق‌ها تویی که از جنس ناقصی.

اشعار بخش دوم کتاب هم عبارت‌اند از: حاشیه‌نویسی بر 84/7/5، در وصف بهار و لغز بی‌پدر، تا شاه جیک جیک می‌کند، می‌گفتم عشق، کاش پا داشتم، در بخش‌هایی درباره چیزهایی، گوشم به کار، چنگ خمیده قامت می‌خواندت به عشرت، با تو به سمت با تو، روایت قرن چهاردهم هجری و وقت رفتن.

این کتاب هم با 104 صفحه مصور، شمارگان هزار نسخه و قیمت 6 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

کد خبر 2187245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha