۲۳ آذر ۱۳۹۲، ۱۶:۴۴

صیادی خبرداد:

توزیع کارت ورود به جلسه ششمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در زنجان

توزیع کارت ورود به جلسه ششمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در زنجان

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان، از توزیع کارت ششمین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای پایان دوره کارآموزان مراکزآموزش فنی و حرفه ای در بخشهای دولتی وخصوصی از ساعت 8 صبح روز دوشنبه 25 آذر ساعت 24 روز چهارشنبه 27 آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم صیادی افزود: ششمین آزمون سراسری سنجش مهارت سالجاری پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای روز جمعه 29 آذر برگزار می شود.

وی اظهار داشت:  در استان زنجان 4 هزار و 730 نفر در ششمین آزمون سراسری سنجش مهارت در دویست  حرفه ثبت نام کرده اند که از این تعداد  2 هزار و 179 نفر را آقایان و  2 هزار و 551 آنرا خانمها تشکیل می دهند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: ششمین آزمون هماهنگ پایان دوره کارآموزان در سالجاری در دو بخش دولتی و آزاد روز جمعه 29 آذر ماه به طور همزمان در 51 حرفه همسان  درسراسر کشور برگزار می شود.

صیادی تصریح کرد: متقاضیان شرکت کننده درششمین آزمون سراسری سنجش مهارت (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام نموده اند، می توانند از تاریخ 25/9/92 تا تاریخ27/9/92با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به مراحل اجرای آزمونهای هماهنگ سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان پس از آزمون کتبی و کسب نمره قبولی می توانند برای شرکت در آزمون عملی به سایت اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان به آدرس www.irantvto.ir مراجعه تا ازمکان وزمان برگزاری آزمون عملی اطلاع حاصل نمایند.

آزمون آشپزی درجه 2 برای عوامل ثابت هتل های عمره برگزار شد

آزمون سنجش مهارت آشپزی درجه 2 صبح روز پنجشنبه 21/9/92 در سالن آزمون اداره کل برگزار شد.

این گزارش می افزاید: این آزمون با حضور 158 نفر از عوامل و آشپز های ثابت هتل های عمره صبح روز پنجشنبه ساعت 10 صبح همزمان با سراسر کشور در سالن آزمون اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان برگزارشد. 

جلسه هم اندیشی مدیران آموزشگاه های آزاد در آموزش فنی وحرفه ای زنجان

 جلسه هم اندیشی مدیران آموزشگاه های آزاد رشته های طراحی و دوخت، مراقبت و زیبایی و صنایع غذایی در خصوص طرح ملی آموزش و اشتغال بر اساس مدل آموزش بازار محور در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

 مسئول اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در جلسه هم اندیشی مدیران آموزشگاه های آزاد که با حضور رییس مرکز الزهراء ‌زنجان و کارشناسان اداره موسسات کار آموزی آزاد و مدیران  آموزشگاه های آزاد  رشته های طراحی و دوخت، مراقبت و  زیبایی و صنایع غذایی برگزار شد، طرح های کار آفرینی مدیران آموزشگاه ها بر اساس مدل آموزشی بازار محور تشریح و مورد بررسی قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات اعضاء مطرح گردید.

مسئول اداره موسسات کار آموزی آزاد استان زنجان افزود: در ادامه جلسه تعهد آموزشی سال 93، شهریه های پیشنهادی سال آینده و شیوه نامه اجرایی دوره های خصوصی،‌نیمه خصوصی و خاص مورد بررسی قرارگرفت.

اربطی گفت: در این جلسه بر دقت مدیران آموزشگاه ها در ورود اطلاعات کار آموزان به پورتال آموزشی و همچنین رعایت نکات ایمنی در کارگاه توسط کار آموزان و مربیان تاکید گردید.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی در جهت برگزاری دوره آموزشی ICDL  و آموزش پورتال برای آموزشگاه های تازه تاسیس و توضیح در خصوص گواهینامه های الکترونیکی از دیگر مواردی بودند که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

کد خبر 2195334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha