۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۱۸:۳۶

کرانچار پس از پیروزی سپاهان:

منتظر پیروزی برابر تراکتور بودیم/ باید از تماشاگران تبریز تعریف کرد

منتظر پیروزی برابر تراکتور بودیم/ باید از تماشاگران تبریز تعریف کرد

سرمربی تیم سپاهان با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتورسازی تبریز گفت: ما منتظر چنین روزی بودیم تا روند ناکامی های خود را متوقف کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، زلاتکو کرانچار در کنفرانس خبری پس از بازی تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال قانونی هست که وقتی به لحاظ آماری ناکامی های زیادی دارید بالاخره یک روز می رسد که شما دوباره به موفقیت می‌رسید و دیدار ما با تراکتورسازی هم روز پیروزی بود.

وی ادامه داد: این مسابقه بسیار حساس بود چرا که تراکتورسازی اگر پیروز می شد جزو صدرنشینان باقی می‌ماند در حالی که اکنون هم شرایط خوبی نسبت به ما دارد. از طرفی این بازی اگر با شکست یا تساوی  ما همراه می شد اصلاً برای ما خوب نبود.

کرانچار گفت: ما 5 تساوی پی در پی داشتیم اما با این حال در  همه بازی ها نمایش خوبی داشتیم و باید بگویم که با کمی بدشانسی مواجه بودیم و کمی هم در گلزنی ناموفق بودیم. قسمت بود که ما برابر تیم بزرگ تراکتورسازی این نتیجه خوب با بگیریم.

وی افزود: ما خومان را در طول هفته برای پیروزی برابر تراکتورسازی آماده کرده بودیم و از همان دقایق نخست هم شانس های بیشتری داشتیم تا به گل برسیم.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به این که تیم تراکتورسازی هم بازی خوبی برابر این تیم به خصوص در نیمه دوم انجام داد خاطرنشان کرد: من به بازیکنان خودم بابت این پیروزی بزرگ تبریک می گویم و امیدوارم که این پیروزی سرآغاز بردهای متوالی ما باشد. من باید به حریفم تبریک بگویم به خاطر بازی جوانمردانه ای که انجام دادند و در طول بازی میل به پیروزی داشتند.

وی با اشاره به شرایط جوی شهر تبریز گفت: شرایط آب و هوایی و سرمای شدید تبریز در واقع به ضرر هر دو تیم بود اما چون فوتبال ما روی زمین است توانستیم فشار را از روی دفاع خود برداشته و تلاش کردیم که حتی الامکان با حرکات تیمی به سمت دروازه حریف حمله کنیم.

کرانچار افزود: من از تماشاگران تراکتورسازی تشکر می کنم. آنها فقط جای تعریف دارند که در این سرمای شدید به ورزشگاه آمدند. آنها می دانستند که تیمشان با پیروزی برابر تیم ما می توانست گام بزرگی برای بازگشت به جمع صدرنشینان بردارد و من تا حدودی ناراحتم که شور و نشاط هواداران تراکتورسازی را با این پیروزی که به دست آوردیم بر هم زدیم.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان امروز در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با پیروزی دو بر یک تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.

کد خبر 2199555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha