۷ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۴۹

قزوین و منطقه شهری آلن تجو خواهرخوانده شدند

قزوین و منطقه شهری آلن تجو خواهرخوانده شدند

قزوین- خبرگزاری مهر: در پایان سفر هیئت پرتغالی به استان قزوین سه تفاهم نامه در زمینه های حمل و نقل و ترافیک، مدیریت شهری، دانشگاهی امضاء شد و شهرهای قزوین و آلن تجو پرتغال با هم خواهرخوانده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پایان سفر سه روزه هیئت تجاری، بازرگانی و دانشگاهی کشور پرتغال به شهر قزوین در مراسمی که یکشنبه شب در سرای تاریخی سعدالسلطنه برگزار شد چهار تفاهم نامه امضاء شد.

در این مراسم که مرتضی روزبه استاندار قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استانداری، مسعود نصرتی شهردار و اعضاء شورای اسلامی شهر هم حضور داشتند سه تفاهم نامه بین شهرداری قزوین و هیئت پرتغالی در زمینه های دانشگاهی، حمل و نقل و ترافیک و مدیریت شهری و خواهرشهری با آلن تجو امضاء شد.

همچنین یک تفاهم نامه ما بین شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین و رئیس نرپور در منطقه آلن تجو ما بین عبدالقهار ناصحی و جرج فیرمینو بوتوپایش فرناندو فیگورا به امضاء رسید.

در این تفاهم نامه که در شش بند و چهار ماده تنظیم شد برای تبادل اطلاعات در خصوص سیاست ها و برنامه های حمایتی و توسعه صنایع کوچک و متوسط ، کمک به صنایع کوچک، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در صنایع طرفین و هدایت سرمایه گذاریهای قزوین و آلن تجو در مناطق صنعتی، بازدید ها متقابل مطالعاتی، آموزشی و تخصصی و استفاده از فرصت های تجاری و صنعتی طرفین تا مدت سه سال توافق کردند.

در این مراسم از سوی هیئت پرتغالی مدال و دیپلم افتخار به مرتضی روزبه استاندار و مسعود نصرتی شهردار قزوین اهداء شد.  

کد خبر 2222268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha