۱۲ بهمن ۱۳۹۲، ۱۷:۰۳

اشتغال جوانان مهمترین دغدغه خانواده شهدا در خمین است

اشتغال جوانان مهمترین دغدغه خانواده شهدا در خمین است

خمین - خبرگزاری مهر: در دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهید حسین بیات و شهیدان شهابی مسئله اشتغال جوانان به عنوان مهمترین دغدغه خانواده های شهدا در خمین مطرح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار مرکزی عصر شنبه در این دیدار در شهر خمین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی افزود: شهرستان خمین پیشتازترین شهر استان مرکزی دردفاعا از ارزشهای انقلاب و دوران هشت ساله دفاع مقدس است.

محمدحسین مقیمی با اشاره به یک هزار و 24 شهید شهرستان خمین گفت: در حالیکه جمعیت اولیه خمین در دوران جنگ 10 هزار نفر بوده تقدیم یک هزار و 24 شهید پیشتازی مردم این شهر را برای انقلاب ثابت می کند.

وی با بیان اینکه در کنار خمین روستاهای این شهرستان نیزبا تقدیم یک یا دو شهید از هر خانواده سهم بسزایی در دفاع از خاک ایران را داشتند، گفت: این شهر و مردمان آن آنچه مسئولیت در قبال نظام داشته اند به خوبی ادا کرده و حال این وظیفه ما مسئولین است تا با توجه به خواسته های مردم دین خود را نسبت به خانواده هاس شهدا ادا کنیم.

مقیمی گفت: خانواده های شهدا صبر، استقامت و پایداری را به همگان آموختند و این خانواده ها نباید امروز در پیچ و خم کارهای اداری گرفتار شوند.

پدر شهید حسین بیات نیز در این دیدار خواستار توجه استاندار به معضل بیکاری در شهر خمین شد و گفت: بیکاری در شهر خمین بیداد می کند.

محمداسمعیل بیات اظهارداشت: با توجه به بیکاری جوانان و تلاش برای حل آن که سرمنشاء خیلی از گرفتاریها محسوب می شود خانواده ها را از نگرانی خارج کنید.

زهرا شفیعی مادر شهیدان علی میرزا و علی رضا شهابی نیز از استاندار خواست تا معضل بیکاری را در این شهرستان حل کند.

وی افزود: این مشکل باعث شده تا خانواده ها خواب آسوده نداشته باشند و در شرایطی که معیشت مردم و گرانی ها کمر آنها را شکسته است بیکاری نیز از آن طرف به مردم فشار می آورد.

 

کد خبر 2226443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha