۲۸ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲

فرماندارخمین:

۱۵ کمیته برای برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل و فعال شده است

 ۱۵ کمیته برای برگزاری مراسم دهه فجر تشکیل و فعال شده است

اراک- فرماندار خمین از تشکیل و فعالیت ۱۵ کمیته اجرایی برای برگزاری هر چه با شکوهتر مراسم دهه فجر امسال در زادگاه امام راحل خبر داد.

سیدمهدی ساداتی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این کمیته ها شامل ارتباطات و هنری، مساجد و تشکل های اسلامی، زنان و خانواده، فرهنگیان و دانش آموزان، کوکان و نوجوانان، پشتیبانی، دانشجویی، بسیج و ایثارگری، ورزش، فضاسازی و تزئینات شهری، اصناف، کارگری، همیاری و تشکلهای مردمی، روستایی و طرح و برنامه ریزی است.

وی اظهارداشت: وظیفه اصلی این کمیته ها تدارک و برنامه ریزی برای با شکوهتر برگزارکردن مراسم دهه فجر، تلاش برای حضور حداکثری مردم در این مراسم و انتقال ارزش ها و دستاوردهای انقلاب به نسل جوان است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در استان مرکزی در روز ۱۲بهمن همزمان با ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی از بیت تاریخی امام در خمین شروع می شود.

ساداتی اظهارداشت: زنگ انقلاب، جلسه شورای اداری استان مرکزی، گلباران بیت تاریخی حضرت امام و افتتاح پروژه های اقتصادی و عمرانی با حضور استاندار مرکزی و مسوولان استانی از ویژه برنامه های ۱۲بهمن در زادگاه بنیان گذار انقلاب اسلامی است.

ساداتی بیان کرد: وی از دهه فجر و ۲۲ بهمن به عنوان مهمترین اعیاد ملت ایران نام برد و خاطر نشان کرد: در این روز ملت ایران از اسارت و بندگی طاغوت آزاد شدند.

وی گفت: رژیم شاهنشاهی سال ها با زور بر این ملت حکومت کرد و همه سرمایه های این کشور را به دست بیگانگان داد اما مردم ایران با رهبری امام راحل رژیم طاغوت را سرنگون کردند.

ساداتی افزود: حضور گسترده مردم در مراسم دهه فجر در موقعیت حساس کنونی پاسخ کوبنده به همه تحریم ها، تبلیغات منفی دشمنان و دفاع از ارزش های اتقلاب و آرمان های بلند امام راحل است.

کد خبر 2467449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha