۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۳۴

اعطای جهیزیه به 313 نوعروس بی بضاعت در خمین

اعطای جهیزیه به 313 نوعروس بی بضاعت در خمین

اراک - خبرگزاری مهر: همزمان با دهه فجر جهیزیه 313 نوعروس نیازمند خمینی با حضور مسئولین استان مرکزی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها عصر شنبه در این مراسم گفت: دفتر مرکزی سازمان آبشار عاطفه ها هزار و 357 قلم کالا به ارزش 10 میلیارد ریال به نوعروسان شهرستان خمین اعطا کرده است.

محمدجواد فولاد افزود: سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اعطا کرده است.

وی با محوریت شهر مشهد هم اکنون 200 هزار نفر از اقشار نیازمند کشور را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی با اشاره به فعالیت 75 هزار خیر ثابت در موسسه آبشار عاطفه ها گفت: علاوه بر این 35 هزار خیر مردمی و فصلی نیز با این مجموعه همکاری دارند.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها یادآور شد: با فعالیت سازمان مدرم نهاد آبشار عاطفه ها در کشور هزار و 800 فرصت شغلی برای بانوان ایجاد شده است.

فعالیت بیش از 430 سازمان مردم نهاد در استان مرکزی

فولادی ادامه داد: اهدای سبدهای کالایی، اعطای جهیزیه، مسکن، تامین مصالح ساختمانی، آموزشی، فرهنگی، کاریابی، اشتغال و سرمایه گذاری با هدف ایجاد اشتغال از جمله فعالیت های این سازمان مردم نهاد است.

استاندار استان مرکزی نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت بیش از 430 سازمان مردم نهاد در استان مرکزی گفت: فعالیت این سازمانهای مردم نهاد که بخش قابل توجهی از انها در حوزه فعالیت های خیریه مشغول اند نقش بسزایی در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان دارد.

مقیمی با تاکید بر ضرورت توسعه سمن ها در استان گفت: حضور مردم در کنار مسئولین می تواند زمینه حل مشکلات استان را فراهم کند.

گفتنی است در این مراسم شعب سازمان مردم نهاد آبشار عاطفه ها به طور همزمان در شهرهای خمین، تفرش، شازند و ساوه آغاز به کار کرد.

کد خبر 2226606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha