۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۴۹

الهوردی:

خدمات بهزیستی خراسان شمالی به دفاتر پیشخوان واگذار شد

خدمات بهزیستی خراسان شمالی به دفاتر پیشخوان واگذار شد

بجنورد - خبرگزاري مهر: مديركل بهزيستي خراسان شمالي گفت: بخشی از خدمات این اداره کل در استان به دفاتر پيشخوان خدمات دولت واگذار شده است.

رضا الهوردی بردر در گفتگو با خبرنگارمهر، با اشاره به انعقاد قرار داد همكاري بين اداره كل پست و بهزيستي خراسان شمالي افزود: بر مبنای این قراداد بخشی از خدمات بهزیستی استان به منظور تسهیل در انجام امور مربوط به معلولان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت واگذار شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بجنورد به عنوان شهرستان پايلوت اين طرح قرار گرفته و به مرور خدمات بهزيستي به دفاتر پيشخوان سایر شهرستان هاي خراسان شمالي نيز واگذار مي شود.

به گفته الهوردی بردر قرار داد منعقد شده به منظور برون سپاري، ارائه و واگذاري خدمات بهزيستي به دفاتر پيشخوان است كه قرار داد بين اداره كل بهزستي و پست استان و انجمن صنفي دفاتر پيشخوان خدمات دولت در استان منعقد شده است.

اين مسئول توان بخشي، پيشگيري اجتماعي و... را از جمله خدمات بهزيستي استان دانست که در دفاتر خدمات پيشخوان دولت ارائه می شود.

الهوردي هدف از اجراي اين طرح را اجراي دولت الكترونيك در بحث بهزيستي، تسهيل در انجام كار معلولين و افراد تحت پوشش بهزيستي استان و... عنوان كرد.

مديركل بهزيستي خراسان شمالي اظهار داشت: كنترل و دريافت متقاضيان بهزيستي توسط دفاتر پيشخوان، ارسال مدارك به بهزيستي استان در جهت صدور مجوز و استفاده از سرويس پست پيشتاز توسط پست استان از مزيت هاي عقد اين قرار داد است.

وی اضافه کرد: در قرار داد منعقد شده بين اداره كل بهزيستي و اداره كل پست خراسان شمالي و نيز انجمن صنفي دفاتر پيشخوان استان، اداره كل بهزيستي متعهد شده تا از دريافت مدارك در اداره خودداري و متقضاييان را به باجه پست راهنمايي كند.

کد خبر 2236297

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha