۱۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

پلیس ایران عقیدتی و ایدئولوژیک است/ استفاده از روشهای نوین تبلیغی برای کاهش تصادفات

پلیس ایران عقیدتی و ایدئولوژیک است/ استفاده از روشهای نوین تبلیغی برای کاهش تصادفات

رئیس رسانه ملی گفت: امروز پلیس ایران عقیدتی و ایدئولوژیک است و خوشبختانه پلیس راهور در نظرسنجی ها درصد بالایی از رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی روز یکشنبه در نهمین همایش سراسری رؤسای پلیس راهور اظهار داشت: امروز هیچ کس روی اصل ولایت فقیه حرفی ندارد و دیگر نیازی به نوشتن کتاب در این رابطه نیست، امروز هر فردی به کشور نگاه کند و آرامش ما را ببیند متوجه می شود این موضوع به خاطر وجود ولی فقیه است.

وی ادامه داد: اوکراین را ببینید که دارند در خیایان همدیگر را می کشتند کشورهایی که در آنجا حرکت بیداری اسلامی انجام شد بخاطر اینکه رهبری درستی نداشتند متلاشی شدند، یک رئیس جمهور نمی تواند یک سال در آن کشور حکومت کند و او را در قفس می بینیم .

رئیس سازمان صدا و سیما افزود: ایران در تمام دنیا علیرغم فشارها الگو بوده و به یک قدرت جهانی تبدیل شده ایم دنیا ما را می بیند که چگونه امروز به قدرت جهانی تبدیل شده ایم.

وی خطاب به مأموران راهور گفت: باید اقداماتی را انجام دهیم که موجب رضایتمندی مردم شود، این مردم همه جوره پای نظام ایستادند و مستحق خدمت بی ریا و بی منت هستند.

به گفته ضرغامی، امروز مردم نارسایی ها و آسیبها را می بینند و می دانند چقدر از آن مربوط به تحریم و عملکرد خدمتگذاران است.

رئیس سازمان صدا و سیما  افزود: امروز دنیا فهمیده که ولایت فقیه چیست و رمز موفقیت ما کجاست.

به گفته ضرغامی، امروز خدمت مأموران راهور کار بزرگ و مقدسی است و در نوروز مردم برای سرگرمی و تفریح به مسافرت می روند ما نیز باید تلاش کنیم با فراهم آوردن شرایط ریسک خطر را پایین بیاوریم. ایام نوروز حساس ترین دوره مدیریت و خدمت راهور است.

وی ادامه داد: هموطنان وقتی وارد جاده می شوند تا مسافرت کنند هرچه در بین راه می بینند آن را ویترین نظام می دانند و بر اساس آن قضاوت می کنند، خوشبختانه پلیس جمهوری اسلامی یک پلیس عقیدتی و ایدئولوژیک است.

ضرغامی با اعلام اینکه امروز قضاوت درباره پلیس بسیار خوب است تأکید کرد: در نظرسنجی ها پلیس راهور با توجه به  اینکه کار آنها در وهله اول سلبی است درصد بالای از رضایتمندی را به خود اختصاص داده است.

وی با اعلام اینکه یکی از مشکلات جدی مدیران ما این است که نمی توانند کارهای بین بخشی و تعاملی انجام دهند افزود: پلیس راهور در تعامل بسیار موفق عمل کرده است باید کاری کنیم در نوروز هم تعداد تلفات جاده ای کاهش یابد و شیب کاهش کشته ها حفظ شود.

رئیس رسانه ملی در پایان تاکید کرد: باید برای حفظ کاهش تصادفات روشهای نوین تبلیغی و استفاده از فناوری را در دستور کار قرار داد.

کد خبر 2252578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha