۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲

امیر قلعه نویی:

دیدار با الجزیره فینال است/ فشاری که روی من است روی هیچ مربی در دنیا نیست

دیدار با الجزیره فینال است/ فشاری که روی من است روی هیچ مربی در دنیا نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدارهای که در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد گفت: به بازیکنان گفته ام که این دیدار برای ما حکم فینال را دارد و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار روز سه شنبه برابر الجزیره که ظهر امروز در سالن روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: الجزیره را آنالیز کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم. آنها یک تیم باشخصیت و با برنامه هستند و یک بازیکن شماره 10 دارند که محور برنامه های آنهاست. ما باید خط هافبک آنها را کنترل کنیم تا بتوانیم به هدفمان برسیم.

وی افزود: به بازیکنان استقلال هم گفته ام که این بای برای ما حکم فینال را دارد. باید سه امتیاز این دیدار را بگیریم. به بازیکنان هم گفتم که فکرکنند رقابت های لیگ قهرمانان آسیا از امروز شروع شده است. ما نیازمند حمایت هواداران هستیم و امیدواریم با حضور آنها بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. ضمن اینکه با بازگشت خسرو حیدری و هاشم بیک زاده شرایط ما بهتر از قبل خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد انتقاداتی که بعد از دو باخت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا صورت گرفته است گفت: انتقاداتی که از خط دفاعی و دروازه بان ما صورت گرفته منصفانه نیست. ما در دو بازی قبلی هم شرایط خوبی داشتیم و تیم برتر میدان بودیم. رحمتی در دیدار با الریان سه بار هم زمین نخورد. تیم ما روی اتفاقات گل خورد اما متاسفانه انتقادات زیادی مطرح شد. تمام تقصیرها گردن من است و درست نیست که از بازیکنان انتقاد شود.

امیر قلعه نویی با بیان اینکه 34 است در فوتبال کار می کند و 12 سال است مربیگری می کند به فشارهایی که روی او قرار دارد اشاره کرد و گفت: شرایطی که در فوتبال ایران است را در هیچ کجای دنیا ندیدم. فشاری که روی من هست روی هیچ مربی در دنیا نیست. مشکلات مالی و جدایی بازیکنان و ... شرایط سختی را برایم رقم زد. یکسری هم هستند که روی بازیکنان ما زوم کرده اند و هر روز یکی را می کوبند.

وی در ادامه انتقاداتش افزود: اخلاق و معرفت ایرانی در جامعه ما گم شده است که امیدوارم دوباره این مسائل به فوتبال ایران برگردد و مسلمانان عمر و عاص نما خو.دشان را اصلاح کنند و همانند بقیه به علی(ع) اقتدا کنند.

کد خبر 2258160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha