۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳

تونی اولیویه‌را:

العین و لخویا دو تیم قدرتمند گروه‌مان هستند/ برای صعود می‌جنگیم

العین و لخویا دو تیم قدرتمند گروه‌مان هستند/ برای صعود می‌جنگیم

سرمربی تیم تراکتورسازی ایران با اشاره به کار سخت تیمش برابر لخویا قطر گفت: لعین و لخویا دو تیم قدرتمند این گروه هستند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند ولی تلاش می‌کنیم برابر آنها یک بازی ایده‌آل را از خود ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویه‌را در نشست خبری پیش از بازی تیمش با العین امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با توجه به بازی که از تیم العین در بازی مقابل لخویا دیدم، این تیم بسیار پر قدرت است و کار ما برای مصاف با این تیم بسیار سخت است.

وی در ادامه یادآور شد: العین و لخویا دو تیم قدرتمند این گروه هستند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند ولی تلاش می‌کنیم یک بازی ایده‌آل را از خود ارائه کرده و همچون بازی با لخویا تاکتیک‌های خود را در زمین اجرا کنیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی ایران در ادامه افزود: تفاوت تیم تراکتوسازی و تیم‌های دیگر این گروه در آن است که آنها از بازیکنان خارجی استفاده می‌کنند ولی تراکتورسازی حتی یک بازیکن خارجی ندارد ولی ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم تا برنده این بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر برنده این بازی باشیم، قطعا خوشحال خواهیم بود ولی اگر به هر دلیلی نتیجه لازم را کسب نکنیم، برنامه تیم تغییر نخواهد یافت زیرا دنیا به اتمام نرسیده و دور برگشت مسابقات هنوز باقی مانده است.

اولیویه‌را همچنین تصریح کرد: درست است تیم من بازیکن خوب خارجی ندارد ولی کیفیت بازیکنان ایرانی تیم من از آنها کم نیست و قطعا برای کسب نتیجه مقابل العین بازی می‌کنیم زیرا می‌خواهیم مقابل این بازیکنان قدرتمند نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: درست است تیم‌های قدرتمندی در این گروه حضور دارند و لخویا و العین شانس زیادی برای صعود دارند ولی یکی از جایگاه‌های صعود قطعا برای تیم تراکتورسازی است و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا از این موقعیت استفاده کرده و قطعا برای کسب سه امتیاز این بازی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم تراکتورسازی ایران در پایان گفت: در بازی‌های خانگی کسب امتیاز بسیار آسان‌تر خواهد بود و ما این شانس را داریم که دو بازی خانگی در تبریز هنوز باقی مانده است و می‌توانیم برای کسب نتیجه در این بازی‌ها امیدوار باشیم.

دیدار تیم‌های العین امارات و تراکتورسازی ایران در هفته سوم رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فردا چهارشنبه در ورزشگاه بن زاید شهر العین امارات برگزار می‌شود.

کد خبر 2258525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha