۱۴ فروردین ۱۳۹۳، ۱:۴۴

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

پاری سن ژرمن به راحتی از سد چلسی گذشت/ شاگردان مورینیو در آستانه حذف

پاری سن ژرمن به راحتی از سد چلسی گذشت/ شاگردان مورینیو در آستانه حذف

شب دوم از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با پیروزی آسان پاری سن ژرمن مقابل چلسی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حضور بیش از 48 هزار تماشاگر ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس با نتیجه قاطع 3 بر یک از سد میهمان نامدار خود چلسی گذشت.

در این دیدار اسکیل لاوتزی مهاجم آرژانتینی پاری سن ژرمن خیلی زود و در دقیقه 4 با ضربه زیبا توپ را به زیر طاق دروازه پتر چک رساند و نماینده فرانسه را یک بر صفر پیش انداخت. در ادامه بازی و در دقیقه 27 ادن آزار از روی نقطه پنالتی نتیجه را برای چلسی به تساوی کشاند.

زلاتان ایبراهیموویچ ستاره سوئدی پاری سن ژرمن در این بازی مصدوم شد و جای خود را به لوکاس مورا داد

بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید اما در نیمه دوم و در دقیقه 61 داوید لوئیس مدافع برزیلی چلسی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا پاری سن ژرمن 2 بر یک پیش بیفتد. بازی با همین نتیجه دنبال می شد تا اینکه خاویر پاستوره هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن در دقیقه 90 تیر خلاص را به چلسی زد و تیم میزبان را 3 بر یک پیش انداخت.

نیکلا سارکوزی (راست) رئیس جمهور سابق فرانسه و جرارد دی پاردیو (چپ) بازیگر مشهور فرانسوی از نزدیک این دیدار را تماشا کردند

پاری سن ژرمن با این پیروزی دست به کار بزرگی زد و چلسی قهرمان سال 2012 رقابتها را با مربیگری ژوزه مورینیو در آستانه حذف از رقابتها قرار داد. چلسی در دیدار برگشت باید حداقل 2 گل به ثمر برساند و هیچ گلی دریافت نکند تا بتواند به جمع 4 تیم پایانی رقابتها صعود کند.

کد خبر 2263545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha