۲۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱:۵۸

یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

چلسی شکست در پاریس را جبران کرد/ "دمبا با" ناجی آقای خاص

چلسی شکست در پاریس را جبران کرد/ "دمبا با" ناجی آقای خاص

شب نخست از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی چلسی و صعود این تیم به جمع چهار تیم پایانی رقابتها به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال چلسی که در دیدار رفت با نتیجه 3 بر یک مغلوب پاری سن ژرمن شده بود سه شنبه شب در حضور بیش از 45 هزار تماشاگر ورزشگاه استمفورد بریج با نتیجه 2 بر صفر میهمان فرانسوی خود را از پیش رو برداشت تا به لطف قانون گل زده در خانه حریف به جمع 4 تیم پایانی رقابتها صعود کند.

در این بازی ابتدا آندره شورله که در همان دقایق ابتدایی بازی در تعویضی اجباری به جای ادن آزار مصدوم وارد زمین شد در دقیقه 32 گل نخست چلسی را به ثمر رساند. نیمه نخست با برتری یک بر صفر چلسی به پایان رسید در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می شد دمبا با مهاجم تعویضی چلسی در دقیقه 87 گل دوم این تیم را به ثمر رساند تا ورزشگاه منفجر شود.

چلسی با این پیروزی در مجموع مقابل پاری سن ژرمن به تساوی 3 بر 3 رسید اما به لطف قانون گل زده در خانه حریف راهی دور بعدی رقابتها شد. غیبت زلاتان ایبراهیموویچ که در دیدار رفت مصدوم شده بود به پاری سن ژرمن در این بازی صدمه زد.

ژوزه مورینیو اکنون از 22 بازی که در رقابتهای لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار شده و هدایت چلسی را بر عهده داشته تنها 2 شکست در کارنامه خود ثبت کرده است. 15 پیروزی و 5 تساوی حاصل 20 بازی دیگر این مربی موفق پرتغالی است.

کد خبر 2267079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha