۱۹ فروردین ۱۳۹۳، ۱۵:۱۲

زائران صلح سوریه به دانشگاه تهران رسیدند/ اجرای سرود «پیامبران»

زائران صلح سوریه به دانشگاه تهران رسیدند/ اجرای سرود «پیامبران»

همایش «سلام به صلح، سلام به سوریه» در راستای برنامه‌های کاروان زائران صلح سوریه امروز در دانشگاه تهران برگزار می شود و فردا 20 فروردین این کاروان به همراه هنرمندان، ایران را به مقصد سوریه ترک خواهد کرد.

سیدسلیم غفوری دبیر «اتحادیه بین‌المللی امت واحده» درباره برنامه های امروز کاروان زائران صلح سوریه به خبرنگار مهر گفت: امروز سه شنبه 19 فروردین ماه قرار است همایش «سلام به صلح، سلام به سوریه» با حضور مهمانان خارجی این کاروان و هنرمندان در دانشگاه تهران برگزار شود.

وی افزود: در این برنامه قرار است هنرمندانی چون ابوالقاسم طالبی، رضا امیرخانی و تعدادی دیگر از هنرمندان حضور داشته باشند. فردا چهارشنبه 20 فروردین ماه نیز این کاروان ایران را به مقصد سوریه ترک کرده و کمک های جمع آوری شده برای آوارگان سوری را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

غفوری توضیح داد: در ادامه مراسم بدرقه کاروان صلح سوریه، استیون سیزر انگلستانی تبار و نویسنده کتاب «صهیونیسم مسیحی» سخنرانی خواهند داشت همچنین طه حسنی خواننده کشورمان با حضور در مراسم مذکور سرود «پیامبران» را به صورت زنده اجرا می کند.

همایش کاروان زائران صلح سوریه امروز سه شنبه 19 فروردین ساعت 15 در تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

هنرمندانی چون بهروز افخمی، ابوالقاسم طالبی، محمدرضا شهیدی‌فرد، ناصر فیض، محمد حسین جعفریان، حجت الاسلام زائری، محمدرضا طالقانی پیشکسوت عرصه کشتی و... همراه با این کاروان به سوریه سفر خواهند کرد که در این سفر دیدار با شخصیت‌های مذهبی این کشور و حضور در اردوگاه های آوارگان سوری در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 2266707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha