۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۹:۴۱

دهقان‌نسب در گفتگو با مهر:

این روزها در «جاده قدیم» افسر نگهبان هستم/ ماجرای گم شدن یک گاو

این روزها در «جاده قدیم» افسر نگهبان هستم/ ماجرای گم شدن یک گاو

بازیگر سریال «جاده قدیم» از نقش خود با عنوان یک افسر نگهبان در این سریال و اینکه این سریال موقعیت هایی کمیک و طنز دارد، سخن گفت.

حبیب دهقان‌نسب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سریال «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان که به تازگی به آن پیوسته است به خبرنگار مهر گفت: من نقش یک افسر نگهبان با نام سخایی را در این سریال دارم که در یک کلانتری مشغول به کار است.

وی ادامه داد: سریال «جاده قدیم» چند قهرمان با نام‌های زینت، طینت و نعمت دارد که از روستا وارد شهر می‌شوند. اینها گاوی دارند که در شهر گم می شود و بعد از آن برای پیدا کردن این گاو به کلانتری محل خود متوسل می شوند. همچنین در طی این مدت اتفاقاتی می افتد که داستان این مجموعه را پیش می برد.

بازیگر سریال های «خواب و بیدار» و «ولایت عشق» درباره بازی خود در این سریال گفت: تاکنون چند قسمت از این سریال نوشته شده است و من حدود چهار قسمت از کار را مطالعه کرده ام. «جاده قدیم» قصه جذابی دارد و از موقعیت های کمیک و طنزی برخوردار است.

بازیگر سریال «در پناه تو» بیان کرد: در هر قسمت از این سریال اتفاقات شیرینی رخ می‌دهد و از معدود کارهای جذابی است که من سراغ دارم. امیدوارم این سریال در زمان پخش مورد توجه قرار بگیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه تنها چند روز از کلید خوردن کار گذشته است، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم حدود یک هفته تا 10 روز دیگر بتوانم جلوی دوربین بروم و تصویربرداری بازی‌های من شروع بشود چون این کار در ابتدا از روستا شروع می شود و در آنجا هم تصویربرداری دارد و همچنین سریال لوکیشن‌های زیادی برای تصویربرداری دارد.

حمید رضا آذرنگ، شهرام حقیقت‌دوست، یکتا ناصر و حبیب دهقان‌نسب از بازیگران اصلی سریال هستند و عبدالله اسکندری طراح گریم سریال را بر عهده دارد.

«جاده قدیم» به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور و نویسندگی امید سهرابی و امیررضا طلاچیان محصول سیما فیلم است و با مشارکت شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی تولید می‌شود و روز سی‌ام فروردین ماه 93 با حضور عباس گنجوی و عبدالله اسکندری در خیابان جمال‌آباد تهران کلید خورد.

کد خبر 2278021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha