۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۳:۱۱

گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ایتالیا؛

ژرژ خسوس: موفقیت بنفیکا حاصل 5 سال تلاش مداوم است/ بازیکنانم از طلسم خبر ندارند

ژرژ خسوس: موفقیت بنفیکا حاصل 5 سال تلاش مداوم است/ بازیکنانم از طلسم خبر ندارند

سرمربی بنفیکا که این تیم را از زمان آمدنش متحول کرده معتقد است قرار گرفتن بنفیکا در آستانه کسب سه گانه در این فصل حاصل تلاش مدام در طول پنج سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تورین، ژرژ خسوس که از سال 2009 هدایت بنفیکا را به عهده گرفت در نخستین فصل حضورش روی نیمکت این تیم به 5 سال ناکامی بنفیکا در رقابتهای لیگ دسته اول پرتغال پایان داد و اکنون در فصل جاری بعد از کسب قهرمانی در جام حذفی و لیگ دسته اول پرتغال تیمش را در آستانه کسب سه گانه قرار داده است.

خسوس در شب دیدار فینال لیگ اروپا در کنفرانس خبری قبل از این بازی گفت: ما پنج سال است روی این پروژه کار می کنیم. ما شانسی به این مرحله نرسیده ایم. نظر من این است که با رسیدن به این فینال ها نتیجه کار خود را گرفته ایم. همیشه برای رسیدن به دیدار فینال و قهرمانی تلاش کرده ایم.

خسوس که تیمش فصل گذشته در دیدار فینال با نتیجه 2 بر یک مغلوب چلسی شد گفت: اینکه فصل گذشته هم در دیدار فینال حضور داشته ایم اعتماد به نفس ما را بالا می برد اما به این معنی نیست که ما حتما پیروز خواهیم شد. در فینال چهارشنبه هیچ تیمی از پیش برنده نیست.

خسوس در مورد طلسم بلا گاتمن سرمربی لهستانی بنفیکا که بعد از قهرمان کردن این تیم در سال های 1961 و 1962 در اروپا از کار برکنار شد گفت: بیشتر بازیکنان من حتی از این داستان و طلسم خبر ندارد. این چیزی است که باید از بین برود و ما فردا با قهرمانی در اروپا این طلسم را می شکنیم.

دیدار فینال لیگ اروپا چهارشنبه شب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه یوونتوس آره نا در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود.

 

کد خبر 2290972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha