۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۳:۳۷

گزارش خبرنگار اعزامی مهر به ایتالیا؛

سویا می‌تواند بنفیکا را ببرد/ از ابتدای فصل رویای حضور در فینال را داشتیم

سویا می‌تواند بنفیکا را ببرد/ از ابتدای فصل رویای حضور در فینال را داشتیم

اونای امری سرمربی بنفیکا معتقد است بنفیکا، حریف تیمش در دیدار فینال لیگ اروپا شانس بیشتری برای قهرمانی دارد اما تیمش از همان ابتدای فصل رویای قهرمانی در لیگ اروپا را در سر می پرورانده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به تورین، سویا در حالی چهارشنبه شب در دیدار فینال لیگ اروپا به میدان می رود که امیدوار است برای سومین بار در طول 9 سال گذشته قهرمانی را از آن خود کند.

اونای امری سرمربی سویا که تیمش در سه بازی اخیر لالیگا هیچ پیروزی در کارنامه نداشته و به همین دلیل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده را از دست داد در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت: در حقیقت یوونتوس بخت نخست قهرمانی رقابتهای این فصل لیگ اروپا بود و تیمی که یوونتوس را حذف کرد بنفیکا بود به همین دلیل کاملا طبیعی است که بنفیکا اکنون شانس بیشتری برای قهرمانی داشته باشد. البته من هم به تیم خودم اطمینان دارم و فکر می کنم توانایی شکست بنفیکا را داریم.

امری در ادامه افزود: به نظرم هر دو تیم شایسته حضور در فینال بودند. ما باید به فکر شیوه بازی خودمان باشیم و با تمرکز روی بازی می توانیم قهرمانی را کسب کنیم.

دیدار فینال لیگ اروپا چهارشنبه شب از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه یوونتوس آره نا در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود.

کد خبر 2290973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha