۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۲

صبح امروز انجام شد؛

معارفه دبیرکل جدید نهاد کتابخانه‌ها پس از عیادت از دبیرکل سابق در بیمارستان

معارفه دبیرکل جدید نهاد کتابخانه‌ها پس از عیادت از دبیرکل سابق در بیمارستان

مراسم معارفه علیرضا مختارپور دبیركل جدید نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور پیش از ظهر امروز با حضور محمدعلی منفرد مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر كل دفتر حوزه وزارتی، مدیران، مشاوران و یكی از اعضای هیات امنای كتابخانه‌های عمومی كشور در سالن كنفرانس نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی منفرد در ابتدای این مراسم ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای محمدحسین ملك‌احمدی دبیرکل سابق و موفقیت برای علیرضا مختارپور دبیرکل جدید گفت: ان شاء الله حضور آقای مختارپور در نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور مایه خیر و بركت باشد.

وی افزود: منهدس واعظی منشاء خدمات بسیار بزرگی در نهاد بودند و مهندس ملك‌احمدی نیز در مدتی كه در نهاد حضور داشتند، در خصوص مسائل پرسنلی و رفاهی اقدامات خوبی را انجام دادند. آقای مختارپور نیز به طور قطع همین راه را ادامه خواهند داد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیركل دفتر حوزه وزارتی با اشاره به پشتیبانی جدی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مختارپور ابراز امیدواری كرد: ان شاء الله قدم‌های برنداشته آقایان واعظی و ملك‌احمدی به واسطه حضور ایشان در نهاد برداشته شود.

حجت السلام و المسلمین سیدعلی حسینی عضو هیات امنای كتابخانه‌های عمومی كشور نیز در این جلسه به عنوان به عنوان نماینده هیات امنا، مدیران، مشاوران و همكاران نهاد، با تشكر از زحمات و اقدامات خوب ملك‌احمدی خاطرنشان كرد: همه انسانها نقاط ضعف و قوت دارند كه یكی از ویژگی‌های مهندس ملك احمدی اخلاص در عمل، مردمداری و مردمی زیستن ایشان بود.

علیرضا مختارپور دبیركل نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور نیز در این نشست با اشاره به عیادت از مهندس ملك احمدی در بیمارستان گفت: قرار بود روز گذشته به نهاد بیایم كه متاسفانه متوجه شدم آقای ملك احمدی در بیمارستان بستری هستند، لذا امروز پس از عیادت از ایشان در بیمارستان و كسب اجازه از وی در خدمت شما عزیزان هستم.

مختارپور در ادامه افزود: نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، نهادی صد در صد فرهنگی است و بیشترین فعالیت آن نیز در عرصه فرهنگ مكتوب است كه برای من حضور در چنین مجموعه‌ای فرصتی مغتنم است.

دبیركل جدید نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور با اشاره به ثبات مدیریتی خوب و مناسب نهاد، گفت:‌ نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور تاكنون تنها دو دبیركل را در خود دیده است كه این زمان مدیریتی، فرصت خوبی محسوب می‌شود چراكه باعث شده این نهاد كمتر دچار تغییرات سریع دیدگاهی و راهبردی شود.

مختارپور با اشاره به دیدار صبح امروز خود با ملك‌احمدی یادآور شد: امروز ضمن عیادت از مهندس ملك احمدی از ایشان خواهش كردم اگر توصیه و یا حتی نصیحتی دارند، بفرمایند. ایشان نیز به مشكلاتی كه در دوره اول وجود داشت اشاره كردند و برخی از مشكلاتی را كه در دوره مهندس واعظی ادامه پیدا كرده بود، به من یادآور شدند.

وی در ادامه افزود:‌ كارهایی كه در دوره جدید شروع شده نیاز به تقویت و تداوم دارد و امیدوارم با همكاری دوستانی كه در نهاد هستند به نحو مطلوبی بتوانیم به سمت رشد و پیشرفت حركت كنیم.

دبیركل نهاد كتابخانه‌های عمومی همچنین گفت: بار اصلی كار نهاد بر دوش كتابداران است و اگر هم ضعفی در كار نهاد بوده ناشی از عدم توجه احتمالی به آنها و یا عدم استفاده از نظرات كتابداران بوده است.

مختارپور در پایان تاکید کرد: كارهای بسیاری را می‌توان با تفاهم و همدلی پیش برد. امیدوارم مدتی كه مزاحم شما در نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور هستم، سبب آبرو برای من در نزد خداوند متعال شود.

کد خبر 2307111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha