۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۸:۴۰

در گفتگو با مهر عنوان شد:

توضیح بوستانی درباره وضعیت رحمتی و دروازه‌بان‌های استقلال

توضیح بوستانی درباره وضعیت رحمتی و دروازه‌بان‌های استقلال

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال استقلال تهران گفت: ما دوست داریم مهدی رحمتی فصل بعد هم در استقلال بماند ولی اگر به هر دلیلی او از استقلال جدا شود، باید خیلی زود یک دروازه‌بان قابل قبول را به خدمت بگیریم.

کریم بوستانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت دروازه‌بان‌های استقلال و سیدمهدی رحمتی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تا جایی‌که من می‌دانم، باشگاه چندبار با رحمتی صحبت کرده و امیدواریم با توجه به اینکه رحمتی خودش یک استقلالی است و این تیم را دوست دارد، در استقلال بماند.

وی ادامه داد: رحمتی یکی از دروازه‌بان‌های خوب ایران است و ما دوست داریم که وی فصل بعد هم در استقلال بماند ولی اگر به هر دلیلی او از استقلال جدا شود، باید خیلی زود یک دروازه‌بان قابل قبول را به خدمت بگیریم.

مربی دروازه‌بان‌های استقلال تاکید کرد: ما حسین حسینی دروازه‌بان دوم استقلال را هم به خاطر دوران خدمت سربازی از دست دادیم و این بازیکن راهی ملوان شد. در حال حاضر گروسیان دروازه‌بان تیم امید به استقلال پیوسته و او از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی دارد. امیدوارم با حضور گروسیان و رحمتی در فصل جدید مشکلی نداشته باشیم.

بوستانی در ادامه در خصوص جدایی حمید بابازاده (مربی فصل گذشته دروازه‌بان‌های استقلال) هم گفت: این تصمیمی است که گرفته شده و این مربی فصل بعد در کنار ما نخواهد بود.

کد خبر 2313966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha