۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۸

افشارزاده در گفتگو با مهر:

نظری درباره جدایی رحمتی ندارم/ خودداری از صحبت درباره جذب طالب‌لو

نظری درباره جدایی رحمتی ندارم/ خودداری از صحبت درباره جذب طالب‌لو

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم گفت: رحمتی بازیکن آزاد بود و من درباره تصمیم او نظری ندارم.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جدایی سیدمهدی رحمتی از این تیم و پیوستن به باشگاه پیکان تهران، ضمن بیان مطلب فوق عنوان کرد: در این باره چیزی نشنیده‌ام. رحمتی بازیکن آزاد بود و هر تصمیمی که گرفته، برای ما قابل احترام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی درباره جدایی از استقلال به شما چیزی گفته؟، بیان کرد: رحمتی موبایل خود را خاموش کرده و تلفن‌های خود را پاسخ نمی‌دهد. بهرحال ما با او مشکلی نداشتیم و به تصمیمی که گرفته است، احترام خواهیم گذاشت.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه رحمتی گفته بود که افشارزاده با بازیکنان تماس نگرفته است، تاکید کرد: قرار نیست من با بازیکنان تماس بگیرم. در اتاق من باز است و اگر کسی مشکلی دارد می‌تواند آن را حل کند. البته آقای نظری جویباری با بازیکنان در ارتباط بوده و مشکلات را حل می‌کند.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا شما برای بازگشت طالبلو به استقلال با این بازیکن مذاکره‌ای کرده‌اید، گفت: من با هیچ بازیکنی تماس نگرفته‌ام و در این باره آقای نظری جویباری مسئول است. چون درباره جذب دیگر بازیکنان اظهار نظری نداشته‌ام پس بهتر است درباره این بازیکن هم حرفی نزنم.

کد خبر 2314701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha