۸ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵

بازیگر «جاده قدیم» از نقش خود می‌گوید/ از دیدن گریمم تعجب کردم

بازیگر «جاده قدیم» از نقش خود می‌گوید/ از دیدن گریمم تعجب کردم

بازیگر سریال «جاده قدیم» از نقش خود در این سریال که یک جوان روستایی را بازی می‌کند و اینکه به همراه همسر و برادر همسرش از روستا به شهر می‌آیند و یک گاو ماجراهای داستان را رقم می‌زند سخن گفت.

حمیدرضا آذرنگ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش خود در سریال «جاده قدیم» که هم اکنون توسط بهرام بهرامیان در حال ساخت است، گفت: من در این سریال نقش نعمت یک جوان روستایی را که در تهران سرایدار است بازی می‌کنم. این سرایدار عاشق دخترعمویش می‌شود، با هم ازدواج می‌کنند و به تهران می‌آیند.

وی ادامه داد: یکتا ناصر نقش همسر من و شهرام حقیقت دوست نقش برادر او را بازی می‌کند. ما در روستا ازدواج می‌کنیم، به شهر می‌آییم و در اینجا ماجراهایی اتفاق می‌افتد که بخشی از آنها با یک گاو مرتبط می‌شود.

آذرنگ درباره گریم خود در این سریال که توسط عبدالله اسکندری انجام شده است، گفت: گریم من در این کار معجزه دست‌های عبدالله اسکندری است که در کارهای متفاوت توانایی، قدرت و نبوغ را در دست‌های وی دیده‌ایم زمانی که من خود را با این گریم دیدم تعجب کردم و باورم نمی‌شد.

این بازیگر درباره «جاده قدیم» که فضایی طنز دارد و اینکه ممکن است در نقش های طنز شناخته شود، گفت: من در تئاتر تجربه های مختلفی داشتم در سینما هم بازی‌های گوناگونی داشته‌ام و نخواهم گذاشت که به یک بازیگر طنز تبدیل شوم. با این حال معتقدم که باید درست انتخاب شوم و درست انتخاب کنم تا آن کسانی هم مرا می بینند یک وجهی نبینند.

بازیگر مجموعه «یلدا» اضافه کرد: اما این اتفاق افتاده است که زمانیکه بسیاری از بازیگران در یک ژانر موفق می‌شوند در همان ژانر باقی می مانند با این حال احساس می کنم ریسک‌پذیری کارگردانان کم شده است. مثال من در این موارد فتحعلی اویسی است که سال‌های سال کارهای جدی را بازی می‌کرد و بعد یکباره وارد موقعیت طنز شد.

وی در واکنش به اینکه چقدر خلق موقعیت‌های جدید در دست خود بازیگر است تا کارگردان؟ عنوان کرد: من دوست دارم شرایط و موقعیت‌های درستی اتفاق بیفتد و بتوانم به کمال این موقعیت کمک کنم. هر چند ما در شرایطی نیستیم که خیلی اتفاقات تنها در دست بازیگر باشد، سینمای ما هنوز به صنعت تبدیل نشده است.

بازیگر مجموعه «شاهگوش» در پایان گفت: در حرفه ما وقایع بیشتر به شکل گروهی اتفاق می افتد. به طور مثال اگر گریم و لباس من نبود شاید نمی توانستم موفق شوم. بنابراین همه دست به دست هم می دهند تا یک اثر به موفقیت برسد.

«جاده قدیم» سریالی است که در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به نویسندگی امید سهرابی و به تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور از سال گذشته تولید آن آغاز شد و در آن حمیدرضا آذرنگ در نقش نعمت به همراه زینت همسرش با بازی یکتا ناصر و همچنین شهرام حقیقت دوست که نقش برادر همسرش را بازی می‌کند، حضور دارند.

کد خبر 2318103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha