۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱

کنسرت موسیقی محسن یگانه در ارومیه لغو شد

کنسرت موسیقی محسن یگانه در ارومیه لغو شد

ارومیه – خبرگزاری مهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی خبر لغو کنسرت محسن یگانه در ارومیه را به دلیل نداشتن تاییدیه نهایی تایید کرد.

حجت الاسلام محمد باقر کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کنسرت موسیقی محسن یگانه که قرار بود در روزهای 18 و 19 مردادماه در ارومیه برگزار شود لغو شده است افزود: علت لغو این مراسم نداشتن مجوز نهایی آن از سوی نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه مجوز اولیه این مراسم صادر شده بود اما مجوز نهایی مستلزم تایید نیروی انتظامی است، اظهارداشت: این کنسرت به دلیل تبلیغات زودهنگام و نداشتن تاییدیه زمانی و مکانی از سوی نیروی انتظامی استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو شده است.

حجت الاسلام کریمی در خصوص حرف و حدیث هایی مبنی بر لغو این کنسرت به دلیل تفکیک جنسیتی عنوان کرد: این کنسرت تنها به دلیل تخلف تبلیغات زودهنگام و نداشتن تاییدیه زمانی و مکانی از سوی نیروی انتظامی از سوی ارشاد استان لغو شده و دلیل دیگری نداشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: اگر این مراسم به دلیل تفکیک جنسیتی هم لغو شده باشد این اظهار نظر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صورت نگرفته بلکه باید نیروی انتظامی استان در این خصوص پاسخگو باشد.

حجت الاسلام کریمی عنوان کرد: برگزاری چنین مراسماتی مستلزم داشتن مجوزهای نهایی است در این خصوص مجوز اولیه صادر شده بود ولی نیروی انتظامی استان زمان و مکان این مراسم را تایید نکرده و مجوز لازم را نداده بود بنابراین مجوز نهایی نداشت.

وی تبلیغات زودهنگام و نصب بنرهای مراسم بدون اخذ مجوز نهایی را نیز تخلف اعلام کرد و گفت: این امر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تخلف محسوب می شود.

بر اساس اعلام برخی سایت های خبری استانی و ملی کنسرت محسن یگانه که قرار بود در روزهای ١٨ و ١٩ مردادماه در ارومیه برگزار شود، به دلیل عدم رعایت طرح تفکیک جنسیتی لغو شد.

در روز‌های آینده کنسرت‌های رضا صادقی، احسان خواجه‌امیری، همایون شجریان و… قرار است در این منطقه برگزار شود.

کد خبر 2343197

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha