۱۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۲۸

کنسرت محسن یگانه در ارومیه برگزار می‌شود/ تشکر تهیه‌کننده از مسئولان استانی

کنسرت محسن یگانه در ارومیه برگزار می‌شود/ تشکر تهیه‌کننده از مسئولان استانی

سرمایه گذار، برگزارکننده و تهیه کننده کنسرت محسن یگانه از قطعیت برگزاری کنسرت این خواننده موسیقی پاپ در شهر ارومیه بدون قید تفکیک جنسیتی خبر داد.

مصطفی لرستانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب افزود: بعد از اعلام خبر اعمال قانون تفکیک جنسیتی در شهر ارومیه ما جلساتی را طی 2 روز گذشته با نهادی مرتبط با ماجرا برگزار کردیم که خوشبختانه با همکاری صمیمانه ای که دوستان داشتند، مشکل برطرف شده و کنسرت محسن یگانه در تاریخ مقرر برگزار می شود.

وی با تقدیر از همکاری اداره فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان غربی و نیروی انتظامی ارومیه بیان کرد: متاسفانه به دلیل مشکلاتی که طی روزهای قبل پیش آمده بود، بیلبوردهای تبلیغاتی کنسرت از سطح شهر برداشته شده بودند اما با همکاری خوبی که دوستان داشتند این بیلبوردها از همین امشب مجددا نصب می شوند و کنسرت در تاریخ و ساعت مقرر اجرا می شود. من از تمام شهروندان ارومیه ای که برای دیدن کنسرت اقدام کرده‌اند تقاضا می کنم با رعایت نکات اخلاقی و اعتقادی از این برنامه در کنار کانون خانواده‌های خود لذت ببرند.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر اجرای طرح تفکیک جنسیتی کنسرت های موسیقی در استان آذربایجان غربی منتشر شدند که به تبع آن اخبار دیگر مبنی بر لغو کنسرت محسن یگانه نیز منتشر شدند.با توجه به اظهارات تهیه‌کننده کنسرت، این برنامه در تاریخ مقرر اجرا می شود.

کد خبر 2343285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha