۱۶ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۴۵

فانی:

تحول در نظام آموزش وابسته به بهسازی نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان است

 تحول در نظام آموزش وابسته به بهسازی نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان است

مشهد - خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش گفت: بهسازی و نوسازی نیروی انسانی در دانشگاه فرهنگیان زمینه ساز تحول در نظام آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اصغر فانی ظهر پنج شنبه در حاشیه همایش حیات طیبه دانشگاه های فرهنگیان کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به ادارت کل استان ها تاکید شده است تا امکانات مورد نیاز  دانشگاه های فرهنگیان را فراهم کنند و آموزش و پرورش استانها نیز تا کنون در این زمینه اقدامات خوبی داشته است.

وی افزود: بهسازی و نوسازی نیروی انسانی در این دانشگاه نیز زمینه ساز تحول در نظام آموزش و پرورش است.

فانی ادامه داد: رئیس جمهور مصمم به اجرای سند تحول بنیادین نظام آموزش کشور است و از 131 راهکار سند تحول تا کنون 40 راهکار را ورود پیدا کرده ایم.

به گفته وزیر آموزش و پرورش با استفاده از اساتید مجرب و بروز رسانی منابع و کتب دانشگاهی می توان تحول در این نظام را رقم زد.

همچنین سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور نیز در جمع خبرنگاران از تاسیس 10 پردیس جدید در 10 استان کشور خبرداد.

مهرمحمدی افزود: توسعه تحصیلات تکمیلی از برنامه‌های این دانشگاه است و طراحی برنامه جدید آموزشی و نوسازی برنامه‌های دانشگاه فرهنگیان اکنون مراحل تصویب خود را پشت سر گذاشته است.

وی ادامه داد: با جذب ردیف استخدامی نیروی انسانی از معاونت منابع انسانی ریاست جمهوری نیز 200 نفر در قالب هیات علمی جذب می شوند که  امکان افزایش آن تا 500 نفر نیز هست.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور همچنین  از تاسیس دو رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد دراین دانشگاه برای توسعه تحصیلات تکمیلی خبرداد.

کد خبر 2345312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha