۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۶

حاج رضایی در گفتگو با مهر:

موافق ماندن کی‌روش هستم ولی نه به هر قیمتی/ چندسال است خیر ندیده‌ایم!

موافق ماندن کی‌روش هستم ولی نه به هر قیمتی/ چندسال است خیر ندیده‌ایم!

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید موافق تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی است ولی نه به هر قیمتی. حاج رضایی همچنین می‌گوید اگر فوتبال ایران ضرر کند بهتر از این است که غرور ملت جریحه‌دار شود.

امیر حاج رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره رفتن کارلوس کی‌روش از ایران و ابهام در تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان مطالب فوق اظهار کرد: اول از همه باید بگویم اطلاعات من در این زمینه رسانه‌ای است و به هیچ ارگانی نزدیک نیستم که اطلاعاتم شفاف باشد. آنچه که مطرح می‌شود متناقض است. از یک طرف می‌گویند که تمدید قرارداد کی‌روش مغایر منافع ملی است و سرمربی تیم ملی نباید در امور دیگر دخالت کند؛ از سوی دیگر کی‌روش می‌گوید چیز اضافی نمی‌خواهد.

وی افزود: به شخصه موافق تمدید قرارداد کی‌روش هستم ولی نه به هر قیمتی. آن بخش از قرارداد که زیاده خواهی است و رقم بالایی مطالبه می‌شود را نمی‌پسندم. به طور کلی قرارداد یکطرفه و تحمیلی را رد می‌کنم. باز هم تاکید می‌کنم که اطلاعاتم رسانه‌ای است و به صورت شفاف و دقیق در جریان موضوع نیستم.

کارشناس فوتبال ایران همچنین تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن به مسابقات جام ملت‌ها دوست دارم کی‌روش با یک قرارداد معقول به کارش ادامه بدهد. من خواستار ادامه همکاری با کی‌روش هستم ولی بر اساس همان فرضیه هایی که گفتم اگر این تمدید قرارداد بوی تحمیل بدهد درست نیست. اگر فوتبال ما ضرر کند بهتر از این است که غرور ملت جریحه دار شود و یک قرارداد تحمیلی صورت بگیرد.

حاج رضایی اظهار کرد: چند سالی است همه کاری در فوتبال کردیم و خیر ندیدیم. خیلی وقت است در آسیا به عنوان قهرمانی نرسیده‌ایم.

 

کد خبر 2360068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha