۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۶:۰۹

خسروی به مهر خبر داد:

بررسی نقش عروسک‌ها در رشد کودکان با حضور برومند در «زنده‌باد زندگی»

بررسی نقش عروسک‌ها در رشد کودکان با حضور برومند در «زنده‌باد زندگی»

مجری و تهیه‌کننده «زنده باد زندگی» اعلام کرد این مجله شبانگاهی چهارشنبه 26 شهريور ميزبان مرضيه برومند خالق شهر موشها خواهد بود.

محمدجعفر خسروی با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه‌ساز این برنامه که ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و اهمیت به بحث کودک و خانواده است، چهارشنبه 26 شهریور میزبان مرضیه برومند خواهیم بود تا به موضوع جشنواره نمایش عروسکی بپردارند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین مباحثی که توسط این هنرمند باسابقه در برنامه امشب مطرح خواهد شد، نقش عروسک‌ها در زندگی و تربیت و رشد کودکان است.

این مجری ادامه داد: با توجه به اینکه فیلم «شهر موشها 2» از اسقبال خوبی برخوردار شده، مرضیه برومند به مراحل تهیه و تولید این اثر اشاره می‌کند. فیلمی که در ابتدا با مدرسه موشها آغاز شد و شهر موشها 1 را پشت سر گذراند و پس از موفقیت‌های پی در پی همینک برای نسل جدید باز هم از همان استقبال برخوردار است.

خسروی یادآور شد: در بخش خانوادگی هم ایمان آرزه خبرنگار به همراه همسرش طاهره خسروی و سه قلوهایشان هیوا، هیراد و هامون در برنامه حضور خواهند داشت تا درباره فراهم آوردن شرایط کاری و خانوادگی خوب در محیط خانوادگی مطلوب برای مخاطبان صحبت کنند.

تهیه‌کننده «زنده باد زندگی» تأکید کرد: در پخش ترانه‌ها هم شهرام زندی حضور دارد که مخاطبان و علاقمندان ترانه‌های شاد و پاپ تا به حال قطعات زیبای «خیال»، «افسوس»، «طلم»، «برگرد به خونه» و «قلب طلایی» را از او شنیده‌اند. او با حضور در برنامه امشب، یکی از این ترانه‌های شاد را اجرا خواهد کرد.

«زنده باد زندگی» یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

کد خبر 2372391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha