۱۶ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۳۴

پخش سریال «کتابفروشی هدهد» در قالب دو تله‌فیلم

پخش سریال «کتابفروشی هدهد» در قالب دو تله‌فیلم

خلاصه‌ای از مجموعه تلویزیونی «کتابفروشی هدهد» به کارگردانی مرضیه برومند در دو قسمت 90 دقیقه‌ای از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «کتابفروشی هدهد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما دارای 13 قسمت 45دقیقه‌ای است که به تهیه کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام سال 85 از شبکه سه سیما به پخش رسید و نگارش آن را نغمه ثمینی برعهده داشت.

این سریال داستان کیوان کتابچی است که فوق لیسانس ارتباطات دارد و  پس از مرگ پدرش، به دلیل علاقه به کتاب تصمیم می‌گیرد شغل پدری یعنی کتابفروشی را ادامه دهد، اما نیاز خانواده خواهر به ارثیه پدری موجب تقسیم ارث و پس از آن فروش سهم‌الارث وی به خواهرش می‌شود. کیوان در ضمن آشنایی با راننده میانسال یک اتوبوس قدیمی، به فکر راه‌اندازی کتابفروشی سیار می‌افتد و با کمک این راننده و نیز با حمایت‌ها و دلگرمی‌های عمه خانم و خواهرزاده‌اش پوپک فکر خود را عملی می‌کند و...

امیر حسین صدیق، راضیه برومند، محمود بصیری، افسانه چهره آزاد، علی اوسیوند، دلارام مستوفی و حسن احمدی مقدم گروه بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

این مجموعه قرار است در قالب دو تله فیلم یکشنبه 20 مهر ساعت 15:30 و دوشنبه 21 مهر ساعت 14:30 از شبکه سه سیما به پخش برسد.




     
 

کد خبر 2385511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha