۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۷:۵۶

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

قرائت: روئینگ بیشتر از گوانگجو مدال می‌گیرید

قرائت: روئینگ بیشتر از گوانگجو مدال می‌گیرید

سرمربی تیم ملی روئینگ ایران ابراز امیدواری کرد که ورزشکاران این رشته در بازی‌های آسیایی اینچئون بیشتر از دوره قبل این مسابقات مدال خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، علی قرائت در خصوص عملکرد تیم ملی روئینگ ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، ضمن باین مطلب فوق گفت: ملی پوشان در مسابقات امروز خیلی خوب کار کردند و بهتر از قبل بودند. ملی‌پوشان نشان دادند هر چه که بگذردف بهتر هم می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا به مدال آوری بیشتر نسبت به بازی‌های آسیایی دوره قبل امیدوار شویم.

وی ادامه داد: ما از بچه‌ها خواستیم تنها به فینال برسند و قدرتشان را در آنجا نشان دهند. توانایی آنها بیشتر از آن چیزی است که می‌بینید و شک نداشته باشید که بیشتر از گوانگجو مدال خواهیم گرفت.

قرائت در پایان گفت: تلاش همه آنها این است که مدال‌هایشان را ارتقا دهند. حبیبیان شانس زیادی برای کسب مدال دارد. حتی نیم نگاهی هم به مدال آوری تیم چهارنفره دختران و پسران داریم. خیلی امیدواریم ملی‌پوشان ایران جواب ماه‌ها زحمات و تمرین کردن ما را در اردوها بدهند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 


 

کد خبر 2374852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha