۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۰۷

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

بانوی طلایی ایران: پیش بینی طلا در بخش انفرادی را نمی‌کردم

بانوی طلایی ایران: پیش بینی طلا در بخش انفرادی را نمی‌کردم

بانوی تیرانداز ایران که نخستین طلای کاروان ایران را بدست آورد، گفت: پیش بینی کسب مدال طلا را می‌کردم اما نه در بخش انفرادی.

به گزارش خبرنگار مهر از اینچئون، نخستین مدال طلای کاروان ایران را بانوی تیراندازی کشورمان کسب کرد. نجمه خدمتی در ماده 10 متر تپانچه تفنگ بادی توانست بالاتر از تمام رقبای آسیایی خود بایستد و مدال طلای این ماده را به خود اختصاص دهد. در این ماده نرگس امام قلی‌نژاد نیز نقره گرفت.

نجمه خدمتی پس از کسب نخستین مدال طلای کاروان ایران گفت: پیش بینی کسب مدال طلا را می‌کردم اما نه در بخش انفرادی بلکه در ببخش تیمی زیرا حریف چینی ما در بخش انفرادی خیلی قوی بود.

وی افزود: من 18 ساله هستم و تا پیش از این فقط در رده جوانان حضور داشتم.

بانوی طلایی کاروان ایران اضافه کرد: بعد از اینکه رقابت به لحظات آخر رسید، تنها خوشحال بودم که سرود ما خوانده می‌شود.

خدمتی که برای اولین بار است در بازی‌های آسیایی حضور دارد، در پاسخ به این پرسش که چه احساسی دارید نخستین طلای کاروان ایران را بدست آوردید؟، گفت: نمی‌دانم چه بگویم! 

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

 
کد خبر 2374855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha