۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۲۴

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شهنازی: نقره بانوان، برای‌مان ارزش طلا دارد/ کاروان ایران مطابق انتظار بود

شهنازی: نقره بانوان، برای‌مان ارزش طلا دارد/ کاروان ایران مطابق انتظار بود

دبیر کل کمیته المپیک گفت: اینکه امروز یک دختر 18 ساله به مدال طلای آسیا می‌رسد، نشان می‌دهد سرمایه گذاری فدراسیون ثمربخش بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر از اینچئون، شاهرخ شهنازی بعد از کسب دو مدال توسط بانوان تیرانداز اظهار کرد: پیروزی بانوان تیرانداز ارزشمند بود. در سال‌های گذشته آقای هاشمی (رئیس فدراسیون تیراندازی) سرمایه گذاری خوبی در تیراندازی کرده است.

وی افزود: اینکه امروز یک دختر 18 ساله به مدال طلا رسید نشان می‌دهد سرمایه گذاری فدراسیون در رده پایه ثمربخش بوده است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک اضافه کرد: اینکه 3 تیرانداز ایران می‌توانند 3 مدال کسب کنند، نشان می‌دهد بیشتر باید روز ورزش‌های مدال آور سرمایه‌گذاری کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از دید ما، مدال نقره بانوان ارزش طلا دارد زیرا مدال نقره بسیار ارزشمند است.

شهنازی با اشاره به اینکه کاروان ایران تا به امروز مطابق انتظار عملکرده است، گفت: بدون شک این مدال‌ها در روزهای آینده، در عملکرد ایران موثر است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، رقابتهای تیراندازی 10 متر تفنگ بادی بانوان بازی‌های آسیایی ظهر امروز دوشنبه به وقت محلی برگزار شد که طی آن نجمه خدمتی از تیم ایران توانست بالاتر از تمام رقبای آسیایی خود بایستد و مدال طلا را به خود اختصاص دهد. نزدیک‌ترین رقیب وی در این مسابقه نرگس امام قلی‌نژاد بود که نقره گرفت. در این ماده حریف چینی سوم شد.

فدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2374863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha