۳۱ شهریور ۱۳۹۳، ۸:۳۹

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

قمری: امیدوار به کسب مدال توسط دوچرخه‌سواران در عصر دوشنبه هستیم

قمری: امیدوار به کسب مدال توسط دوچرخه‌سواران در عصر دوشنبه هستیم

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران گفت: امیدوارم امروز روز خوش خبری برای ورزش ما باشد. این اتفاق با کسب مدال نقره بانوان تیرانداز افتاده و انشالله با کسب موفقیت دوچرخه‌سواران ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون کره‌جنوبی، خسرو قمری با اشاره به رقابتهای امروز صبح دوچرخه‌سواران ایران در اسپرینت مردان، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و نشان دادند چیزی از رقیبان پرقدرت شان کم ندارند.

وی اضافه کرد: کشورهای چین، ژاپن، کره‌جنوبی و قزاقستان با همه نفرات اصلی خود در این مسابقات حاضر شده‌اند و از آنجا که رقابت سختی بین این کشورها برای صعود در رنگینگ نهایی مسابقات است، حساسیت مسابقات تا حد قابل ملاحظه‌ای بالا رفته است. این حساسیت‌ها البته صرفا درباره کشور میزبان و چین، همراه با دقت نظر است و درباره کشورهای دیگر نظیر ایران، نیاز است تا نگاه جدی‌تری به نحوه قرعه کشی، زمان‌بندی مسابقات و شرایط تیم‌ها شود. 

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به نتایح کسب شده توسط ورزشکاران کشورمان هم ایران افزود: حسن ورپشتی امروز کار بسیار بزرگی را انجام داد و در مقابل حریف قدرتمند خود از کشور میزبان توانست رکورد بهتری را به جا بگذارد.

وی که با سایت کمیته ملی المپیک گفتگو می‌کرد، ادامه داد: این اتفاق در شرایطی که هواداران کشور میزبان، دوچرخه‌سوار کره‌ای را تشویق می‌کردند و این دوچرخه‌سوار هم برای صعود به مرحله بعد نیاز به کسب رکورد به مراتب بهتری نسبت به ورپشتی بود رخ داد. همین موضوعا انگیزه مضاعفی به ورزشکاران دیگر ما داد تا در نهایت امیدوار به کسب نتیجه‌های خوب، بعد از ظهر امروز باشیم.

قمری همچنین از رکورد محمد دانشور به عنوان یکی از حدنصاب های ایده آل و دارای شانس مدال مسابقات نام برد و گفت: دانشور توانست با کسب زمان 10.175 به مرحله نهایی صعود کند. این رکورد هم با توجه به تمرینات فشرده این دوچرخه سوار و همچنین حضور رقبای سطح اول دنیا در کنار وی، نتیجه‌ای خوب و قابل قبول محسوب می‌شود و امیدواریم وی نیز بتواند به مدال برسد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

کد خبر 2374874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha