۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۳

در گفتگو با مهر مطرح شد:

«احضار» به رمضان سال 95 می‌رسد/ ساخت سریال ماورایی

«احضار» به رمضان سال 95 می‌رسد/ ساخت سریال ماورایی

داوود هاشمی تهیه‌کننده تلویزیون تأکید کرد به دلیل درگیری در ساخت سریال «همه چیز آنجاست» فرصتی برای رساندن مجموعه ماورایی «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی به ماه رمضان سال 94 وجود ندارد، اما آنها امیدوارند سریال به پخش رمضان 95 شبکه سه برسد.

داوود هاشمی تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سرنوشت تازه‌ترین اثر علیرضا افخمی در مقام کارگردان توضیح داد: ساخت سریال «احضار» را برای ماه رمضان در دستور کار داشتیم اما حالا با توجه به اینکه درگیر ساخت سریال «همه چیز آنجاست» هستیم، این کار تا پایان سال ادامه دارد و تیر ماه هم ماه رمضان است، برای ماه رمضان آتی نمی‌توانیم این سریال را به پخش برسانیم.

وی درباره الزام پخش این سریال در ماه رمضان گفت: علیرضا افخمی این کار را دوست دارد و می‌خواهد در رمضان پخش شود. به نظر من هم این سریال رمضانی است و سیناپس سه قسمتی از کار که توسط افخمی نوشته شده، واقعا خیلی خوب است.

تهیه‌کننده سریال‌های رمضانی «پنج کیلومتر تا بهشت» و «خداحافظ بچه» تأکید کرد: به نظر من «احضار» جزو بهترین آثار افخمی خواهد بود و اگر او این سریال را بسازد، من بی اغراق می‌گویم این بهترین سریال آن سال خواهد شد.

هاشمی در پایان گفت: البته اشکالات و ایراداتی در طرح و برنامه به طرح این سریال داشتند اما فعلا که سر ما شلوغ است و اگر سفارش ساخت را هم به ما بدهند قادر به کلید زدن آن نیستیم اما فکر می‌کنم شاید بشود این سریال ماورایی را برای ماه رمضان سال 95 تولید کنیم.

کد خبر 2379792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • زهرا بیگی ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
      0 0
      با سلام بنده فقط فقط به عرضتان برسونم که ما مردم ایران به پخش شدن یک سریال ماورایی که بر گرفته از مذهب خودمان باشد را در ماه رمضان علاقه مند هستیم