۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

جلوه افلاک در گنبدمینا؛

بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه دوشنبه افتتاح می شود

بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه دوشنبه افتتاح می شود

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد از افتتاح "گنبدمینا" بزرگترین آسمان نمای خاورمیانه در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اردشیر نوریان ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: مرکزعلم و آسمان نمای گنبدمینا یکی از شاخص ترین پروژه های مدیریت شهری در پایتخت است که با تلاشی چند ساله روز دوشنبه با حضور شهردار تهران و مقامات کشوری افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی های گنبد مینا یادآور شد: این مجموعه یک فضای علمی، فرهنگی و تفریحی با تکنولوژی بسیار پیشرفته است که در آن فیلم های چند بعدی، مدل های علمی، آخرین دستاورد های علمی کشور و دنیا در حوزه نجوم، هوا فضا و سایر علوم پایه به نمایش درخواهد آمد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: گنبد مینا به لحاظ تکنولوژی و معیارهای کمی و کیفی در سطح خاورمیانه بی نظیر و در ردیف نمونه های برتر جهان است که با 1800 متربع مساحت، سالن نمایش بسیار پیشرفته کره ای شکل با ظرفیت 150 نفر و دیواره های نمایش دیجیتال و ویترین های نمایش آثار علمی فضایی شگفت انگیز را ایجاد کرده است.

به گفته نوریان، گنبدمینا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد کانون حضور و فعالیت جامعه دانشگاهی و نخبگان علمی کشور است و تاکنون نیز سازمان ها و نهاد های علمی کشور نظیر سازمان هوافضا، موزه علم و مراکز دانشگاهی کشور در زمینه تولید محتوای علمی و آموزشی همکاری تنگاتنگی را داشته اند.
 

کد خبر 2381757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha