۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۶:۳۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

شهسواری: با جو سالن و سرعت توپ آشنا نبودم/ خانواده‌ام می گفتند چرا اردو ندارید

شهسواری: با جو سالن و سرعت توپ آشنا نبودم/ خانواده‌ام می گفتند چرا اردو ندارید

تنها نماینده ایران در تنیس روی میز زنان بازی‌های آسیایی بعد از شکست برابر حریف هنگ کنگی خود گفت: من تنها بودم و با جو سالن و حتی سرعت توپ هم آشنایی نداشتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، ندا شهسواری پس از شکست برابر رقیب هنگ کنگی خود اظهار داشت: چون تنها بودم نه در مسابقات دوبل شرکت کردم و نه در تیمی، به همین دلیل با جو سالن و حتی سرعت توپ آشنایی نداشتم. در گیم چهارم تازه راه افتاده بودم و حتی از حریفم جلو هم افتادم، اما دیگر دیر شده بود. اگر می‌خواهیم در پینگ پنگ نتیجه بگیریم حداقل باید 6 ماه در اردو باشیم.

وی با بیان اینکه اردوهای خوبی را پشت سر نگذاشته بود ادامه داد: رشته‌های دیگر به قدری در اردوها حضور دارند که ماه‌ها‌ خانواده‌هایشان را نمی‌بینند و از این موضوع گلایه می‌کنند،‌ اما من آنقدر در خانه هستم که خانواده‌ام می‌گویند چرا برای شما اردو نمی‌گذارند. من تنها یک هفته قبل از بازی‌های آسیایی در اردو بودم و در سایر اوقات خودم در خانه تمرین می‌کردم.

شهسواری همچنین گفت: ما از نظر تکنیکی چیزی کم نداریم اما باید مربی خوب خارجی و حریف تمرینی خوبی داشته باشیم و بدنسازی تخصصی انجام دهیم و ماه‌ها در اردو تمرین کنیم. 70 درصد پینگ‌پنگ بدنسازی و تمرین تاکتیکی است. بازیکنان خارجی آنقدر در اردو هستند که با همدیگر دوست هستند. ما حتی در گذشته وقتی دو هفته با بازیکنان مجارستانی تمرین کردیم توانستیم سهمیه المپیک بگیریم.

وی تاکید کرد: اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و وضعیت پینگ‌پنگ ایران تغییر کند راهی جز این نداریم. فدراسیون هم می‌گوید بودجه نداریم که این امکانات را مهیا کنیم.

کد خبر 2382173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha